Direktlänk till inlägg 27 juni 2010

Sol, sol och bränna ;)

Av Madelene Strömqvist - 27 juni 2010 19:54

Ja idag har varit en sjukt underbar dag, har dessutom läst att resten av veckan alltså måndag till söndag ska bli likadan :D

Är ju helt sjukt bra lixom :)

Imorse tog jag, Linda, Lena o Viran oss en promenad till stranden ist för att åka bilen, så vi gick 4,7 km :) Superskönt och de var där våran bränna började ;)

Sedan tog vi oss ett bad i havet, var lite kallt till en början men guuuud så skönt de blev :)

Sen har vi solat o badat om vart annat och bara tagit de lugnt, kom hem halv fem eller ngt ;)

Sen har vi grillat och surrat lite hemma på altanen!

Nu ska vi vell spela kort eller badminton har inte bestämmt än ;P

Ta mig en cider eller ngt ska jag iaf göra :)

De behövs! Har bränt mig som fan på axlarna och ryggen, men de bju jag på :D haha! Tjing!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madelene Strömqvist - 26 juni 2013 18:54

Finns ingen som älskar dig så som jag gör <3 Älskade Nova ;) <3   ...

Av Madelene Strömqvist - 10 juni 2013 11:02

Finns så himla många som är ego på olika vis! Så nu är jag ego med massa egopics! Yeah! ...

Av Madelene Strömqvist - 8 juni 2013 11:04

Bara massa bilder!

Av Madelene Strömqvist - 15 maj 2013 19:36

Igår tog vi vårt pick och pack och åkte med Malin och barnen på badhuset :) vi hade så mysigt ...

Av Madelene Strömqvist - 14 maj 2013 11:07

Sitter och känner en sån enorm lycka över mina helt fantastiska barn, dom är så fina och underbara ;) När jag säger att jag älskar er så är det inte av vana eller för att föra ett samtal, de är för att ni är det bästa som någonsin hänt mig ...

Ovido - Quiz & Flashcards