Alla inlägg under december 2011

Av Madelene Strömqvist - 14 december 2011 20:36

Har en hostig liten tjej hemma, dock sover hon nu för hon var så slut sedan inatt.! Det är jag med :/

Hon har hostat mycket inatt och medicinen hjälpte inte :( Så blev mycket vaket inatt.

Skulle haft prov idag men ville inte skicka iväg prinsessan på dagis då hon inte sovit riktigt och dessutom riskerar att få mera hosta och bli riktigt förkyld!

Nej så provet blev framflyttat! Allt för min prinsessa <3

Istället har jag försökt pluggat idag, men de gick inte så bra med en grinig och trött flicka!

Så vi tog och kokade lite julgodis istället :) Städade och diskade!

Blev fint hemma och så skönt då allt är klart :)

Nova har proppat i sig fudge ikväll, hon tyckte dom blev supergod :) Klart dom blev då hon har hjälp till ;)

Pär är och spelar bandy i Graninge och jag slöar här en stund :) Ska plugga litegrann oxå så man har fått något gjort idag iaf :P haha!

Till helgen blir det lilla jul i Graninge :) Ska bli så mysigt och roligt :)

Längesedan vi var i Graninge nu, Nova är så Graningesjuk att hon ville åka redan ikväll :P Men hon fick allt vara hemma och vila ;) Hon ringde till Pärs mamma och frågade om hon fick komma för hon fick inte för mig :P Drog en liten rövarhistoria om vad jag skulle ha sagt och sa sen "mamma jag får faktiskt komma för Ulla-britt bara så du vet så nu vill jag åka" haha :) hon är för söt min lilla dam :)

Igår var vi i Kramfors och hälsade på Maria och Emil :)

Så trevligt! Killarna surrade skotrar och kollade skoterfilm och vi tjejer myste, lekte med Novin och surrade skit :) Sen åt vi pizza och hade allmänt roligt ;)

Förövrigt så vill jag ha massvis med pengar och bara få köpa massor med kläder :) Har ju köpt litegrann men vill ha så mkt mer :)

Nej dax att plugga innan jag myser ner mig för mkt i denhär soffan :D haha!

 

Av Madelene Strömqvist - 5 december 2011 12:56

                                           

Ovido - Quiz & Flashcards