Alla inlägg under november 2009

Av Madelene Strömqvist - 28 november 2009 18:07

Orkar inte uppdatera så mkt nu. Har jobbat min första dag på Hallsta igår iaf ;) Gick skitbra och var hur roligt som helst. Var att servera 170 pers 3 råtters och dryck :) sedan blev de att ställa sig i baren o göra och servera drinkar ;) gick iaf skitbra. Åkte hem till malin o jocke o sov där när jag slutligen kom hem 4 imorse :P en väldigt rolig kväll vare att jobba iaf :)

Annars i veckan har jag inte gjort så mkt. Varit hos Albin och hälsat på typ måndag o tisdag :), lekt med emma o hundarna rätt mkt :), busat en massa såklart med världens underbaraste dotter ;) älskar dig novin, inskolat henne på dagis :D "mitt dagis" säger hon :), sen har jag varit på gympa med nova oxå :) hunnit med en massa men jag uppdaterar när jag har mer ork! 27de fyllde min Olga 1 år :) Grattis söthund!

 

Peace out.!

Av Madelene Strömqvist - 16 november 2009 11:32

Ligger med Emma i sängen :D även agda är med mig ;D Vi har de jättemys.

Början på min födelsedag firades med Albin, Emma och Brems iaf ;)

Vi hade väldigt trevligt :) Satt hemma hos Albin och surrade en massa ;) MKT roligt hade vi ^^,

Kom hem inatt nån gång, gick ut med doggsen sen la oss i sängen o kika på datorn :)

Efter mkt om o men somnade vi ;P

Nu är vi vaken, ska upp till mamma o hämta grejerna så vi kan baka tårta :D

Så nu må vi gå :P haha!

 

Nova har precis varit hos tandläkaren :) Gick superbra för att vara första gången, hon gapade direkt o satt snällt o lät dom titta :) STOLT MAMMA :D hon fick trycka på knappen till vattnet själv o de var jätteroligt :)

Hon tillomed kramade tandläkaren och tackade för besöket :) Sötnova <3

 

Btw!! De är pinsamt att du sitter och blockar mig från alla ställen du varit vän med mig på! Alltså vi var bästa vänner och de är inte jag som svikit dig lr gjort dig ngt de är enbart DU! Kanske bättre att kunna stå för allt då ist för att blocka, de ser bara ut som nått en tolvåring gör.. well done girl! Right!?


Peace out..

 

Av Madelene Strömqvist - 14 november 2009 19:42

Idag har man packat ut lite av hans grejor i lägenheten!

De sitter ju i klistret när de gäller att han ska hämta alla saker, har fan gått lång tid nu o han har ändå inte hämtat dom. Men men.. Kändes skönt att få bort de jag fick bort iaf, ställde ut de så fick han hämta de där då jag INTE vill träffa honom.

 

Jaa när jag kom hem så fick Nova prata med han på datorn, för jag tänkte vara snäll, saga tog o ville bara med oxå! Men de är tammefaan de dummaste jag gjort någonsin!!!! Säger fula ord så barnen hör de är fan skandal! Gud så förbannad jag blev att man ens kan kläcka ur sig ngt såndär uppi barnen!? Hur tänker man som?? Jaja jag blev tokless iaf.

 

Nu väntar jag på att Veronica ska komma sen ska vi till Junsele :)

Lär få en heldel roliga minnen att prata om och mkt trevligt folk :)

 

Peace out..

Av Madelene Strömqvist - 14 november 2009 03:35

Är alla vänner av samma korn och skrot lr?

Här hade jag världens bästa vän, TRODDE JAG JA!!!

Hur jävla korkad har jag vare igentligen!? Alla gånger du gett mig tips och råd har igentligen varit en baktanke av dig, sen har du har mage att säga att du skulle berätta för mig men jag får ändå veta bakvägen !

Jag är så besviken på alla jävla lögner alla ger mig. Har jag inte haft nog av dehära!?

Att du stöttat mig och hjälpt mig igenom dehär de kvittar för dig nu för du fick de du ville av de hela!
Sen när blev dedär ditt ansvar ?

Jag litade verkligen på dig, tvekade på de du sa efter allt som hänt men litade på dig efter jag surrat med dig igen, sen bara sker dehär 2 dagar senare. Alltså jag fattar inte hur man som bästa vän ens kan göra nått sånt här?

De är dig jag är sviken av för att du lämnar mig som var din bästa vän, enbart dig, bara de jag bryr mig om oxå. Hur i helvete du kan lämna mig i den skit jag sitter i och samtidigt ge mig ännu mera skit!???? Vad har du uppe i huvudet igentligen ?

Du är den jag berättade allt för, den jag litade på till tusen, och den vän som svek mig värst när jag behövde dig som mest! Förstår ärligt inte hur man som bästa vän vill sätta den andra i ännu mer skit när du verkligen vet hur jag haft de! Aja de är du som kommer lida av detta när du haft en vän som verkligen ställde upp på dig till tusen och skulle gjort allt för dig, gått genom eld och vatten, men de är enbart du som förlorar mig för dehär är de elakaste jag varit med om, svika sin bästa vän och innan säga du aldrig skulle göra de. Du bör bara veta att pusselbitarna från de du sa i sommras när jag bodde i Malins lägenhet och allt du sagt tills när allt brakade lös nu fallit på plats, jag litade på en människa jag trodde var ärlig, men som bara gjorde som alla andra och utnyttjade situiationen för att se när tillfället var rätt.! Tack för stöder jag fick, jag trodde de var ärligt och de va synd de inte var de, du betydde.!

Jag drabbas tydligen av alla som tappade hjärnan!!


Peace out..

Av Madelene Strömqvist - 13 november 2009 20:54

Har just fått höra en sak :P tror jag dör av skratt ;P HAHAHA! Är ni kungen och drottningen o gett gå ut officiellt med allt lr !? Hahaha :P Sup lugnt ikv vetja! :P Även fredag den 13 :P du verka gilla de datumet om du tänker tillbaka på de i januari -06 :P!! HAHA!


Jaja jag har iaf varit i sundsvall med mor o far idag, träffade även Bea, Bobboas o Tindra ;) Var riktigt trevligt och vi hade roligt! Nova fick sig en ny overall :) En Mckinley :) Mamma o pappa köpte en ny tv ;) en 46" Sony, likadan som mig såklart :D Hehe! Nu har veronica komme hit så vi ska äta chirre o ostbågar ;) Så roligt att umgås med henne igen!

Nej nu ska jag surra med henne ;P Hej!


  

Novas Overall :)

Av Madelene Strömqvist - 12 november 2009 18:49

 

Jaa som alla säkert redan vet så lever man i en jävla soppa, känns som var och varannan sviker en!

Men de är ju tydligen sånt man får leva med.. Har iaf en helt del underbara vänner och underbara systrar och föräldrar som ställer upp, Och SÅKLART min Underbara dotter som betyder allt.


Idag har jag, Malin.N, Thiaba och Nova varit nere vid älven och fotat massa :)

Var riktigt trevlig men jäkligt kallt ;P Nova fick leka i lekparken oxå och de gillade hon såklart som vanligt ;)

Min söta prinsessa! Efter vi fotat tills batteriet i kameran dött så gick vi upp på Thiaba´s butik "La Boutique" och satt där i soffan och surrade och drack varm choklad :) Riktigt varmt o skönt ;) Nova provade massa solbrillor och så :) När vi suttit där ett tag så gick jag på jysk för att möta upp mamma och lena, Nova skulle fortfarande inte åka vagnen så Agda blev nöjd som fick fortsätta ligga kvar o sova där :P vi gick in på gallerian och väntade tills mamma o lena kom sen gick vi in på jysk tillsammans :) Dom tyckte jag var lite korkad som inte frågade om man fick ta in hunden men de finns ingen skylt o jag har varit inne där förr med hunden så jag frågade inte. Hon låg ju lixom och sov i vagnen oxå å sprang inte runt inne i butiken :P nej gud vet vad de tillåter jag inte mina jyckar göra :P

Nova var jätte trött så när vi åkte hem så hon somnade i bilen, vi lämnade av lena och hämtade upp Malin, Saga o Wilma som skulle o köpa en syskonvagn sen for vi :) åkte och handlade sen åkte vi hem till mamma o pappa där dom kom med vagnen :) Jag gick ut med mina hundar och sen in o börja hacka grönsaker som en tok till tacos ;) Jag NJÖT verkligen av att hacka dessa grönsaker då jag äntligen skulle få äta tacos :P Nu har jag ätit en massa tacos iaf så jag sitter PROPP mätt och kikar runt här på datorn och pratar med min underbara kusin Sebastian! hade ju skitkul sist jag träffa han ;D  Nu ska jag kolla hur jag ska ta mig till stan iaf, får se om jag åker dit efter kl 9 och kanske sover där :) Nu surra jag med Linda o ska åka bil med Cissi :) Tjing!!

Av Madelene Strömqvist - 8 november 2009 13:45

Man ska fan inte ens kunna skriva ett sms från Nova om Grattis på farsdag utan att man får nån jävla skit därifrån!! Är så otroligt besviken o arg just nu på hur folk kan hålla på såhär!

Av Madelene Strömqvist - 4 november 2009 12:59

 

Fina Agda ute :)

 

Världens finaste Olga <3


 

Olga igen!

Snygging!

   

Nova jättestolt över Agda :)

 

Sötapan Olga :)

  

Sängmys :D

 

   

Agdas mamma Nova ;)

 

Finaste Nova och Tindra :)

 

Kanske åker på trip till Kalix igen för denna hane men inte åt mig ;P

   

Sötaste Nova!

   

Stallet <3

  

Me and the best ;)

 

 

Gullapor!

  


Jaa de var lite bilder från den 31/10 till den 2/11

Ovido - Quiz & Flashcards