Direktlänk till inlägg 16 november 2009

Födelsedag :)

Av Madelene Strömqvist - 16 november 2009 11:32

Ligger med Emma i sängen :D även agda är med mig ;D Vi har de jättemys.

Början på min födelsedag firades med Albin, Emma och Brems iaf ;)

Vi hade väldigt trevligt :) Satt hemma hos Albin och surrade en massa ;) MKT roligt hade vi ^^,

Kom hem inatt nån gång, gick ut med doggsen sen la oss i sängen o kika på datorn :)

Efter mkt om o men somnade vi ;P

Nu är vi vaken, ska upp till mamma o hämta grejerna så vi kan baka tårta :D

Så nu må vi gå :P haha!

 

Nova har precis varit hos tandläkaren :) Gick superbra för att vara första gången, hon gapade direkt o satt snällt o lät dom titta :) STOLT MAMMA :D hon fick trycka på knappen till vattnet själv o de var jätteroligt :)

Hon tillomed kramade tandläkaren och tackade för besöket :) Sötnova <3

 

Btw!! De är pinsamt att du sitter och blockar mig från alla ställen du varit vän med mig på! Alltså vi var bästa vänner och de är inte jag som svikit dig lr gjort dig ngt de är enbart DU! Kanske bättre att kunna stå för allt då ist för att blocka, de ser bara ut som nått en tolvåring gör.. well done girl! Right!?


Peace out..

 

 
 
Ingen bild

Emma A

17 november 2009 11:13

Hörredu, det är inte bara dig hon blockar. Hon har tagit bort mig som vän på Facebook med :P Haha. Töntigt. Jag som inte ens har med nånting att göra :P

 
Veronica

Veronica

19 november 2009 23:52

Självklart blir det en träff snart. Det är bara till att säga till ! Ja visst är dem sötast

http://veronicalina.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madelene Strömqvist - 26 juni 2013 18:54

Finns ingen som älskar dig så som jag gör <3 Älskade Nova ;) <3   ...

Av Madelene Strömqvist - 10 juni 2013 11:02

Finns så himla många som är ego på olika vis! Så nu är jag ego med massa egopics! Yeah! ...

Av Madelene Strömqvist - 8 juni 2013 11:04

Bara massa bilder!

Av Madelene Strömqvist - 15 maj 2013 19:36

Igår tog vi vårt pick och pack och åkte med Malin och barnen på badhuset :) vi hade så mysigt ...

Av Madelene Strömqvist - 14 maj 2013 11:07

Sitter och känner en sån enorm lycka över mina helt fantastiska barn, dom är så fina och underbara ;) När jag säger att jag älskar er så är det inte av vana eller för att föra ett samtal, de är för att ni är det bästa som någonsin hänt mig ...

Ovido - Quiz & Flashcards