Alla inlägg under mars 2010

Av Madelene Strömqvist - 31 mars 2010 22:14
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Madelene Strömqvist - 30 mars 2010 20:20

Mår så jävla illa, å på sjukan vet dom inte vad det är :(

Surrar om panikångesten för dom o vill jag ska få mediciner.

Jag vill inte äta mediciner!

Ska nog lägga mig o sova nu.. vore bäst de, så less.

Bye!

Av Madelene Strömqvist - 29 mars 2010 20:44

Har ett jävligt tungt beslut jag måste ta :'(

Vill inte det och vet inte om jag klarar de!

men jag kommer måsta.. jag hatar detta..


Av Madelene Strömqvist - 29 mars 2010 10:32

På lördagen blev de att åka hem till Josefine och göra sig iordning :)

Där surra vi, drack vin och gjorde oss klara!

Sen fick vi skjuts till Sofie där Emelie o Tina var :) Där var vi en liten stund innan vi åkte vidare till Inflyttningsfesten hos Håkan och Kristian :)

Var väldigt trevligt där och efter en stund kom Veronica och Pontus med :)

Sen såg vi att kl gått alldeles för fort, den var redan elva.

Blev till att skynda sig för att hinna se Ras Cricket :)

FYFAN vad roligt vi hade och vad GRYM han är :D

Det var lycka mina damer och herrar! ;)

Kvällen fortsatte på valvet och vi lyssnade på Swingfly med!

Väldigt rolig och trevlig kväll :)

 

På söndagmorgon var de bara att kliva upp, på schemat stod de UMEÅ :)

påvägen dit fick vi en jävla trailer framför oss såklart! som körde 60 på e4:an! då va vi inte så lycklig :P

Men vi kom fram i tid ;) Var sjukt länge sedan jag träffade Bias så jag hade ingen aning om hur han skulle vara. När han kom hamnade jag i nån slags chock! Shiet vilken skillnad de var på han.. Nova tyckte det var roligt att träffa pappis :) Var så härligt att de gick så bra! Tobias lekte med henne och surrade med oss. Fikade gjorde vi oxå :) Jaa de var mkt olika känslor igår!

Var roligt men även lite jobbigt att se att han ändrat sig. Och STOR som ett as hade han blitt :O Jag sa bara Shit!!!! när han kom och gick!

Den 10:de åker vi dit igen och hälsar på.

 

På onsdag blir de nog Sundsvall med Louise och Novan :)

Ska följa med henne och kika sen kika på allt man vill ha ;) haha!

Tjing!

Av Madelene Strömqvist - 27 mars 2010 12:00
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Madelene Strömqvist - 26 mars 2010 23:05

Jag bara älskar mitt nya hår :D

Går lixom inte att sticka under stolen med de ;) haha!

Satt hos frissan i 4,5 timmar för att få de som de var tänkt, och hon  fick till de precis som jag ville ha det min underbara Emelie :D

Jag är så sjukt nöjd :) Nu blir de sova och mysa med prinsessan sen tagga inför morgondagen :)

Umeå blir de somsagt på söndag ist och då åker vi halv nio på morgonen :)

Återkommer imorgon då jag har ström i datan :P

Ciao!

Avslutar med en bild på hundbuse mellan Qvini och Agda :)

  

Av Madelene Strömqvist - 25 mars 2010 19:02

Idag kom min beställning på linserna ;D så jag har mina gröna nu ;)

Plus bruna o honungsfärgade ;D Man ska ha olika :D haha!

Så nu kan jag äntligen visa mig normalt bland folk igen ;)

Och imorgon blir allt ännu bättre ;)

Allt är på topp tills på lördag, då blir de Ras Cricket men mina älskade tjejor, Emma Näsholm, Josefine Holmgren, Veronica Öhrling och Emelie Kempe :D Först blir inflyttningsfest hos supporten ;) haha!

Jisses vad jag längtar! Tänk att stå där o lyssna på Ras Cricket o kunna typ varje låt :D ÅHHH!! jag kmr typ dö av lycka :D

Blir Umeå på söndag ist för lördag :) Fanns ingen tid på lördagen så !

Kommer gå bra de :)

 

Hade en underbar dröm inatt, jag drömde om dig!

"Maybe if I'd told you the right words ..At the right time , You'd be mine!"

 

 

Forgive me
Is all that you can't say
Years gone by and still
Words don't come easily
Like forgive me
Forgive me..

 

Sjunger en massa just nu! Lyssnar på Flipsyde-Happy Birthday. De är verkligen en låt som får mig att tänka tillbaka typ 3-4 år. Man blir typ tårögd o kan lyssna om o om igen. Nu ska jag ringa Veronica och höra hur det luktar varmt, sen fråga om vi ska sola :) Ciao Bitch!


Jag har fått höra en sak en tjej sagt om mig, rätt pinsamt

för henne då hon har så sjukt fel! 

Snacka om saker du vet bruden, och inte om saker du inte

vet ett skit om, för mitt liv och vad jag gör

eller folk har med mig att göra på för vis vet du inte 

ett skit!! Du vet en liten jävla bråkdel av mitt liv,

om ens de!? Skaffa ett eget liv och skriv en rad om det,

Lägg dig inte i mitt TACK!!

 

 Nu ska jag mysa med min underbara dotter <3 och surra med Lilla V!  

Av Madelene Strömqvist - 24 mars 2010 21:16

Varit ledig idag :)

Dock åkte jag ju med Lilla V in till stan och strosade på där och gjorde ärenden :) Sen skulle V och sola så jag väntade på Trudes hos mli till jossan kom ;) Vi gick o fikade och surrade skit! Nova vräkte i sig kladdkaka ;) Sen åkte vi på kläddax och kollade där :) Sen hem till Lillan(jossans mamma) Som kom fem från Indien inatt :)

Åhhh så brun hon o Lars var! FUSKIGT! tillomed Nova sa mamma jag vill oxå åka o bli brun :P haha! sötungen min :D

Fick en så sjukt fin fotlänk av Lillan :) Hon är så go :)

På lördag kommer jag o Josefine vara så fina ;D Helst Jossan hon kommer se ut som en prinsessa :D Alla kommer vara så avis på henne ;)

Har varit på möte nu ikväll och de gick superbra :)

 

Mitt illamående vägrar att släppa :/ vette sjutton vare är föla!

Men illa mår jag.. Dock tooooklängtar jag tills på fredag ;D

Åhh jag kmr ju bli supernöjd tror jag :) äntligen precis som jag vill ha de.

ni får veta på fredag eftermiddag vad de är :)

Nu ska jag sätta mig och vara lycklig ;) haha!

Tjing!

Ovido - Quiz & Flashcards