Direktlänk till inlägg 29 mars 2010

Ras Cricket och Umeå!

Av Madelene Strömqvist - 29 mars 2010 10:32

På lördagen blev de att åka hem till Josefine och göra sig iordning :)

Där surra vi, drack vin och gjorde oss klara!

Sen fick vi skjuts till Sofie där Emelie o Tina var :) Där var vi en liten stund innan vi åkte vidare till Inflyttningsfesten hos Håkan och Kristian :)

Var väldigt trevligt där och efter en stund kom Veronica och Pontus med :)

Sen såg vi att kl gått alldeles för fort, den var redan elva.

Blev till att skynda sig för att hinna se Ras Cricket :)

FYFAN vad roligt vi hade och vad GRYM han är :D

Det var lycka mina damer och herrar! ;)

Kvällen fortsatte på valvet och vi lyssnade på Swingfly med!

Väldigt rolig och trevlig kväll :)

 

På söndagmorgon var de bara att kliva upp, på schemat stod de UMEÅ :)

påvägen dit fick vi en jävla trailer framför oss såklart! som körde 60 på e4:an! då va vi inte så lycklig :P

Men vi kom fram i tid ;) Var sjukt länge sedan jag träffade Bias så jag hade ingen aning om hur han skulle vara. När han kom hamnade jag i nån slags chock! Shiet vilken skillnad de var på han.. Nova tyckte det var roligt att träffa pappis :) Var så härligt att de gick så bra! Tobias lekte med henne och surrade med oss. Fikade gjorde vi oxå :) Jaa de var mkt olika känslor igår!

Var roligt men även lite jobbigt att se att han ändrat sig. Och STOR som ett as hade han blitt :O Jag sa bara Shit!!!! när han kom och gick!

Den 10:de åker vi dit igen och hälsar på.

 

På onsdag blir de nog Sundsvall med Louise och Novan :)

Ska följa med henne och kika sen kika på allt man vill ha ;) haha!

Tjing!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madelene Strömqvist - 26 juni 2013 18:54

Finns ingen som älskar dig så som jag gör <3 Älskade Nova ;) <3   ...

Av Madelene Strömqvist - 10 juni 2013 11:02

Finns så himla många som är ego på olika vis! Så nu är jag ego med massa egopics! Yeah! ...

Av Madelene Strömqvist - 8 juni 2013 11:04

Bara massa bilder!

Av Madelene Strömqvist - 15 maj 2013 19:36

Igår tog vi vårt pick och pack och åkte med Malin och barnen på badhuset :) vi hade så mysigt ...

Av Madelene Strömqvist - 14 maj 2013 11:07

Sitter och känner en sån enorm lycka över mina helt fantastiska barn, dom är så fina och underbara ;) När jag säger att jag älskar er så är det inte av vana eller för att föra ett samtal, de är för att ni är det bästa som någonsin hänt mig ...

Ovido - Quiz & Flashcards