Alla inlägg den 11 mars 2010

Av Madelene Strömqvist - 11 mars 2010 22:34

Jag är inte längre blond!

Klarade inte av det längre saknade mitt mörka så mkt ;P

Så sorry alla ni som höll på att jag skulle ha blont!

Jag är nu brunett ;D

 

OCH JAA!! man FÅR fjanta sig på kort ;D

 

    

Av Madelene Strömqvist - 11 mars 2010 08:43

 

Igår var man till stan efter att Nova somnat för att gå ut o gå, dock skulle Emma se klart på Andra Avenyn så de blev så jag fick vänta på henne så vi kunde inte gå så länge :/ Släppte hundarna på lillänget sen bar de av mot videoteket igen för där väntade sjuts hem till Veronica :)

Såg film där med PontusVeronica och Henke.

När den var slut drog jag hem o sov med Nova :)

Som vanligt valde Veronica en film som jag blir irriterad över :P haha!

Galna barn :P Nej nu blir de jobbet ;)

Ovido - Quiz & Flashcards