Alla inlägg den 24 mars 2010

Av Madelene Strömqvist - 24 mars 2010 21:16

Varit ledig idag :)

Dock åkte jag ju med Lilla V in till stan och strosade på där och gjorde ärenden :) Sen skulle V och sola så jag väntade på Trudes hos mli till jossan kom ;) Vi gick o fikade och surrade skit! Nova vräkte i sig kladdkaka ;) Sen åkte vi på kläddax och kollade där :) Sen hem till Lillan(jossans mamma) Som kom fem från Indien inatt :)

Åhhh så brun hon o Lars var! FUSKIGT! tillomed Nova sa mamma jag vill oxå åka o bli brun :P haha! sötungen min :D

Fick en så sjukt fin fotlänk av Lillan :) Hon är så go :)

På lördag kommer jag o Josefine vara så fina ;D Helst Jossan hon kommer se ut som en prinsessa :D Alla kommer vara så avis på henne ;)

Har varit på möte nu ikväll och de gick superbra :)

 

Mitt illamående vägrar att släppa :/ vette sjutton vare är föla!

Men illa mår jag.. Dock tooooklängtar jag tills på fredag ;D

Åhh jag kmr ju bli supernöjd tror jag :) äntligen precis som jag vill ha de.

ni får veta på fredag eftermiddag vad de är :)

Nu ska jag sätta mig och vara lycklig ;) haha!

Tjing!

Av Madelene Strömqvist - 24 mars 2010 11:33

Sen blir de Umeå över dagen..

De känns lite nervöst att åka dit, men men jag ska nog se att allt går bra vad kan hända lixom!? inget tror jag iaf.

Jag och min älskade Nova tog sovmorgon imorse :D

Jag var så lycklig då jag vaknade, kl var 10 ;)

Jag jobbade ju hela kvällen igår ända till 23 så jag behövde de verkligen ;P

 

Idag ör jag ledig ;D den dagen kmr att tillbringas med Josefine och Veronica och såklart min älskade lillskit Novin ;)

Just nu sitter jag o sjunger, ska ta mig en dusch alldeles strax, bara sjunga lite till först :D

Jag älskar verkligen att sjunga, de är så underbart att få sjunga när man är arg, när man är ledsen, glad, lycklig jaa allt! Jag gör inte mkt utan att jag sjunger, de är fan endel av mig :)

 

Nu ska jag surra klart med grannen som sitter o retar mig :P haha!

Sen blire göra sig klar :)

Tjing!

 

Nova, du är den finaste ängeln som gud någonsin sänt och jag tycker om dig mest ♥

Ovido - Quiz & Flashcards