Direktlänk till inlägg 19 mars 2013

2 veckor!

Av Madelene Strömqvist - 19 mars 2013 19:57

Igår blev Hugo 2 veckor, tiden går så sjukt jävla fort! Han hade 4 rätt bra nätter i helgen, men igår hade han ont igen :/ får se om han har ont ikväll med eller om vi får sova. I lördags var det både 29 års kalas och 40 års kalas, plus att vi hann förbi ett 20 års kalas och träffa fina Bea och Thilo <3 på söndagen åkte vi till Graninge igen, var ute och myste och Nova o Ewe åkte skoter o skidor :) känns så skönt att kunna röra sig igen då man ska hjälpa lillan :) nu har Hugo sovit en stund och jag har äntligen kunnat ägna kvällen till Nova i lugn och ro <3 vi har spelat Uno och myst :) nu har hon gått och lagt sig och jag väntar på att lill killen ska vakna så han får äta, men han verkar sova gott just nu :p nu ska jag fortsätta se halv 8 hos mig och njuta i lugnet, har även hand diskat efter maten för de kändes kul då man inte gjort de på länge ;p man blir bekväm med diskmaskin ;)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madelene Strömqvist - 26 juni 2013 18:54

Finns ingen som älskar dig så som jag gör <3 Älskade Nova ;) <3   ...

Av Madelene Strömqvist - 10 juni 2013 11:02

Finns så himla många som är ego på olika vis! Så nu är jag ego med massa egopics! Yeah! ...

Av Madelene Strömqvist - 8 juni 2013 11:04

Bara massa bilder!

Av Madelene Strömqvist - 15 maj 2013 19:36

Igår tog vi vårt pick och pack och åkte med Malin och barnen på badhuset :) vi hade så mysigt ...

Av Madelene Strömqvist - 14 maj 2013 11:07

Sitter och känner en sån enorm lycka över mina helt fantastiska barn, dom är så fina och underbara ;) När jag säger att jag älskar er så är det inte av vana eller för att föra ett samtal, de är för att ni är det bästa som någonsin hänt mig ...

Ovido - Quiz & Flashcards