Alla inlägg under januari 2010

Av Madelene Strömqvist - 31 januari 2010 14:18

Igår blev man väckt halv tio på morgonen då man somnat 5 :P

Var rätt trött, men men !

Man fick ju besök så de va de värt ;)

Så satt o tog de lungt o såg teve bara.

Mys!!

Vid kl 15 så fick vi skjuts till mamma o pappa. Nova o jag gjorde oss iordning o hade asroligt som vanligt ;)

vid halv 5 åkte jag in till Emelie, där drack vi cider o vin o hade mys, sen skjutsade Sofie oss och plocka upp Emma sen hem till Frisse :)

Där stod bordet fint dukat, maten var super och vinet var riktigt gott :)

Vi satt o surra o hade allmänt trevligt :)

Vid 22.15 tiden bestämde vi oss för att ta oss bort på Valvet!

Tänkte vara ute i god tid ifall de skulle vara en jäkla kö i kylan ;p

Vi fick skjuts på Valvet och slapp promenaden i kylan iaf :) Tack förde! :)

Inte sån lång kö så kom in rätt fort :) På Valvet vare röj som vanligt från våran sida ;D Upp o shaka asset de första vi gjorde !! Hell yeah ;)

Under Dead By April stod jag o Emma längst fram, Jag gillare!!

Resten av kvällen fortsatte bara bra o hade skitkul med underbart sällskap :)

När Valvet började stänga drog vi oss ut för en rök, då kom en av killarna i dba fram till mig på stan och gav mig sitt armband, tyckte jag skulle börja spela bas ta över hans jobb sätta mig i bussen så skulle han lära mig :P haha, men då skulle dom just in igen så de blev inge :P me nfick enheldel bilder ;) nu blire rök med Linda ;) haha! Ciao!

 

Av Madelene Strömqvist - 29 januari 2010 18:52

Idag har vi haft jävligt roligt på jobbet :P

Jag o Emma fick ett rejält skrattanfall under utbildningen o kunde verkligen inte hålla oss för skratt, vi skrattade typ 10 - 15 min där inne o tårarna bara spruta nerför kinderna, haha ojoj. Jocke satt framför o vände sig om o sa snacka om att du är svart under ögonen nu Madde :P haha! men de var riktigt roligt, de sluta med att jag o Emma fick springa ut ur salen o asgarva där utanför typ 5 - 10 min ;P ojoj vad kul de va :D Medlyssningen blev de inget av idag, var ju ingen rolig att sitta med så ;P Jag Emma o Emelie fick gå lite tidigare ist ;) Tur vi är så snälla å söta :D haha!

 

Igår vare myyyys ;) Hyrde film o åt chips sen myste bara i soffan :) Trevligt besök vare ;)

 

Idag under utbildningen kom jag, Emma o Emelie på att vi skulle skriva en historia utan att veta vad dom andra skrivit, så vi fick skriva en rad var o skicka runt papperet :P Faan vad rolig den vart vi typ dog av skratt ;) så jag ska skriva den nu :D

 

VÅRAN HISTORIA:

Det var en gång 3 coola brudar som skulle börja jobba med att tvätta apor i röven, men det är myggfritt ute.

Dom var fina och väldigt begåvade människor tycker GUD.

Fan vad Roffe gick bärsärkagång på byn som dom skulle köpa fika på Corner.

Dom fikade bullaroch har varit klagomål på att det är för lite invandrare på TV, därför visas nu Efterlyst flera gånger i veckan.

Dom lekte med datorerna och var skitsnygga som vanligt!

Men plötsligt pekade Inger fingrer åt prästen. Dom hoppade på hans huvud hårt, sen slickade hon på hans k*k använder kondom men bara ibland.

Dom stampade o stampade honom hårt i skallen och slog alla barnen utom Greger för han var en neger jävel! Du är en gammhora och helt jävla blåst.

Ciao!

 

Made by: Madelene, Emma och

 

Emelie. 29/1-10

 

 

Haha tur de inte är jag som skrivit dom grövsta orden :P

Man kan fan undra vad mina brudar får allt ifrån :D

 

 

Aa vi hade sjukt kul o skrattade bra mkt åt även dedär ;) Nu blir de duschen sen kanske Junsele med Malin o Emma :)

Seeya!!

 

 

Av Madelene Strömqvist - 27 januari 2010 19:51

Jaa idag har vi haft tredje dagen på utbildningen :)
Går jättebra o vi börjar lära oss ngt ;P haha!

Sitter på medlyssning på slutet av dagen o idag fick jag sitta kvar 1,5 timme pga att pappa slutade kl 18 :P

Men hade roligt hela tiden så :)

 

Skumt nog har jag inte varit nå pigg idag, blev dock bättre då Simone gav mig en alvedon, så tack så mkt :)

Mår inte så bra än men de lär ju ge med sig hoppas jag :)

 

Snart blire sova då jag ska upp halv 7 imorgon, inte van än ;P haha!

 Peace out..

Av Madelene Strömqvist - 25 januari 2010 18:55

Jaa nu är första jobbdagen avklarad :) har haft riktigt trevligt men även varit lånbdraget ibland men de blir de på utbildningar :P

Jaa Emma o jag hade jävligt kul vissa ggr ;P

Efter halv 4 var iaf bäst då jag o Emma fick sitta med Sebastian o höra på hans telesamtal ;P haha! Han är bra rolig han :)

Nu blire till o slöa i soffan innan man ska sova sen blir upp 6 imorgon, iväg med Nova på dagis halv 8 sen jobb igen :) Nej jag är trött, inte van att lägga mig så kom inte i säng först 3 inatt :P vilopause! Tjing..

Av Madelene Strömqvist - 22 januari 2010 23:24

JAG ÄR INTE LÄNGRE ARBETSLÖS :D:D:D FÖR PÅ MÅNDAG KL 8.00 börjar jag jobba ;D

 

Och inte bara jag, utan mina två underbara vänner Emma o Emelie oxå :D jisses vad jag är glad ;D Ska bli så roligt :D Ikväll har jag o Emma firat med god mat o ett glas vin :D så nu har vi heltidsjobb :D GRATTIS TILL TJEJORNA O MIG :D

Av Madelene Strömqvist - 21 januari 2010 16:42

Nova och jag sitter o sjunger med varsin "mic" vi har väldigt roligt :)

Hon är så duktig min lilla tösamaja ;)

Igår var vi i Ramsele med Sanna :) Hade skitroligt och var så kul att umgås med Sanna igen ;) Gillar att du är hemma!

Hälsade på Novas farfar :) Var rätt skönt att träffa han igen.

Snart ska vi äta middag, mackisar o korv! Sen ska vi åka till Novis farmor o hälsa på :) Hon ringde för en stund sen o hade slutat jobbet så vi passa på att hälsa på när hon ändå är i stan!

 

Sitter här o lyssnar på musik som ger mkt minnen, typ Lars Winnerbäck - Hugger i sten.

Kelly Family - I can´t help myself

Pink - Dear mr president

Sandra Dahlgren - Jag tar de jag vill ha

 

Ja endel påminner mkt men ger mig ändå styrka! så är både på gott o ont man hör dom!

 

Igår fick Nova iaf prata med sin pappa. jag tycker de var bra så hon fick prata lite med han o inte tro han bara försvunnit! jaa de är mitt tycke iaf.

Nu ska nova äta sen far vi! Tjao.

Av Madelene Strömqvist - 18 januari 2010 09:17

I sollefteå finns de grymma människor!

Grymmare än vi flesta nog tror..

Men hur fan kan man tänka o göra såhär när man har ett barn :'(

Om man har världens finaste dotter, som hört sin pappa säga de sista hon hörde av han att han ska ringa imorgon, och sen ställer han till men en jävla massa helvete så han inte kan ringa, hur tänker man då!? förlitar du dig på att jag ska ordna upp situationen lr !? Jag hatar detta, o jag hatar hur du kan göra såhär mot din dotter!!

bry dig om nån annan en dig själv, och inse vad i helvete du ställer till med !!!

 

           

Av Madelene Strömqvist - 16 januari 2010 19:52

De här är fan helt sjukt, helt sanslöst!

Jag kan inte begripa hur man kan göra såhä.. för mig helt ofattbart!

 

 

 


Nu blir de film o mys! Tjao!!

Ovido - Quiz & Flashcards