Alla inlägg under januari 2010

Av Madelene Strömqvist - 4 januari 2010 13:56

Är så förkyld, har inte åkt hemmifrån en enda gång sen i fredags :P Idag ska jag nog ta mig ut iaf ;) Åka lite pulka! Nu ligger min prinsessa o tänkte sova en halvtimme :) hon är lite trött och tkr allt är jobbigt, hon har ju varit sjuk oxå så jag förstår henne, jag är helt slut nu o är ju förkyld så! nu ska jag vänta på att få skjuts in till stan så vi kan träffa Emma, snacka om att de är länge sen vi sågs o känns skitskumt :/ så van att vara med henne så man blir lite rastlös av att inte ses :P haha! Vi ska fixa mitt hår å surra en massa ;)

Så mkt att prata om nu Emma, jag blir helt galen :D haha!

 

Nu ska jag fortsätta sjunga Bonnie tyler ;) jao jao!

Av Madelene Strömqvist - 2 januari 2010 16:25

Jag och mina underbara vänner tog oss en resa till Kittelfjäll onsdag den 30/12-09 och kom hem på gränsen mellan 1-2/1-10 ;)

 

Onsdagen:

Jag, Emma, Emelie o Veronica tog och satte oss i bilen o åkte vid typ 20 tiden på kvällen, kom fram typ halv ett och de första vi såg var Albin som fick visa oss vart vi skulle då vi inte fattade ett skit av kartan ;P vårat lås på dörren funkade inte så vi kunde inte lämna rummet, de sög! men vi hade roligt ändå ;D Jag o Emma lurade iväg två av pitegrabbarna på skotern för vi trodde inte på att de va deras ;P där satt dom i kallingar o frös o jag o Emma gick in närvi lurat iväg dom ;P haha! De va grymt skoj ;D Kvällen fortsatte med att vi tjejer hade roligt o surrade en massa skit tills Veronica sa till oss att om inte jag o emma slutade skratta o surra såntdär så skulle vi förstöra hennes nyår ;P men vi gjorde de inte ;)

 

Torsdagen:

Vaknade kvart i 9 efter 2 timmars sömn av att dom härliga piteborna höll på att spela  ut oss ur rummet tro jag :P var lite jobbigt med lite sömn men vi tog oss upp iaf , fick dörren fixad o kl 11 tänkte vi varför ska vi vänta med nyårsmiddag när vi är så hungrig ? så vi gick ut o satte oss där även pite satt! dom underhöll oss med att sjunga "Fuck her Gently" och en massa mer, så sjukt roliga människor! Fan 10 guldstjärnor till dom grabbarna för dom var så rolig att umgås med.! Vi åkte skoter med dom och lånade skotern av en av killarna, en helt splitter nu :O Årsmodell 2010 som han dessutom fått av polaris :P men jaja den lånade han ut iaf, riktigt schysst kille ;D  Skitmkt snö var de där o de va så grymt jävla kul ;D har inte haft såhär roligt på länge! Gick iaf upp på hotellet på Afterski med dom oh vi hade sjukt kul.

Åkte bort till Junseleborna en sväng efter de sen tillbaka hem och umgicks med piteå! Emma och jag skulle skynda oss nerför en backe full i snö, Emma ska hålla i min axel men råkar putta iväg mig så jag flyger utför backen o landar på fingret ;P kan lova de inte är så fint nu :P Mina skoter skor gick oxå sönder, men de va hajens fel enligt emma ;P haha ;D Vi hade roligt hela tiden o på 12 slaget gick vi ut sen hem till Junsele o var där.

 

Fredag, Hemresan:

Var helt seg hela dan, kändes som vi typ åt o gick hela dagen ;P

Iaf så gick inte bilen att starta o pitegrabbarna hade inge startkablar så dom kunde hjälpa oss, vi fick iaf tillslut tag i allt o fick igång bilen, har bestämt med flickorna att de kmr bli fler roligheter tsm 2010, tex. pdol, maybe australien emma ;) och sen ska vi ha en helt underbar nyår igen 2010 :D längtar redan o är ett helt jävla år kvar!

 

Ikväll kommer Emmut hit o ska se Twilight för imorgon äre New moon på bio för oss ;) så de blir chirre dirre o cocka ;D Nu ska jag mysas med min underbara Nova igen :) <3

 

Allmänt om nyårsafton 09/10 helt sjukt jävla underbar o bästa nyåren någonsin ;D Bilder kanske kommer sen!

Av Madelene Strömqvist - 2 januari 2010 09:01

Har nu massa morgonmys med mina underbaringar <3

Kom hem sent igår pga bilen inte startade o skit när vi skulle åka hem så imorse blev både Novin och mina hundar lyckliga :) Jag blev nog lyckligast! Har tokmyst gärnet nu sen halv 8 men dom verka inte nöja sig ;p

Har iaf haft helt underbara dagar med tjejorna, vi har hunnit med enheldel men skulle velat hunne med mer :p

 

uppdaterar sedan om allt vi gjort nu ska mysas o vilas med Novin :) Tjao!

Ovido - Quiz & Flashcards