Alla inlägg den 13 januari 2010

Av Madelene Strömqvist - 13 januari 2010 20:48

jag känner mig så pigg i kroppen nu när jag simmar, känns så skönt att röra på sig! och att sen promenera på de gör nog sitt ;)

Jag känner mig duktig :)

Simmade 36 längder idag, ska få finare kropp tänkte jag ! haha! man kan ju önska iaf ;)

var väldigt skönt och bastning efteråt :) men de var inte så hett i bastun som jag ville! suck.. bättre lycka imorgon kanske ;P haha!

Snart kommer Emma o Emelie hit, vi ska dra däck med bästa hundarna :)

Nej nu ska jag göra nån nytta! tjing..

Av Madelene Strömqvist - 13 januari 2010 09:10

Igår blev jag mera blond, mkt mera blond, så nu är man till häldten blond o till hälften svart ;) Är nöjd men resultatet o om nån vecka blir de mer blond i, känna rätt skumt har inte varit blond sen Novis var lill liten :P

Hade iaf en riktigt rolig kväll med massa mys när vi slingar mitt hår, filmen var bara sjukast :P en svensk film som är "dubbad" till reklamljud ;P hahahaha! jaa de var helt sjukt orka inte ens skriva de för då bryter jag vell ihop i skratt igen :P

hur som helst så är den ju jävligt slut nu ;P

 

tankarna snurrar lika mkt fortfarande, igår va en rätt tung dag o idag tro jag kan bli värre, 13/1 nu, skulle ha blivit våran 4 årsdag vilket inte går att komma ifrån att tänka på.. suck!

 

har ring på sjukhuset idag pga panikångesten, får de varje kväll o de är sjukt jobbigt. blir ju tokig på dedär!

 

Ikväll blir de kanske simning igen, simmade igår o de var hur skönt som helst! så ikv blir de kanske oxå. Nu ska jag vila!

Hejdå!!!!!

Ovido - Quiz & Flashcards