Alla inlägg den 11 januari 2010

Av Madelene Strömqvist - 11 januari 2010 23:17

Vad har jag gjort!?

Har jag gjort rätt lr, jaa de är en fråga som jag troligen får veta svaret på nån gång..

Mår rätt kasst nu för tiden men när jag har mina nära o kära nära så känns de lättare!

Idag när jag o emmuten var ute o gick o hundarna våra fick dra nova på boben så mådde jag bättre, vi pratade bara om massa roliga saker o jag blev lixom glad. Du kan göra mig glad gullan och jag uppskattar verkligen de! <3 Även att våra hundar ägde allt ;) Olga drog både Nova och Emma :D Diesel drog Nova och Saga ;) sen drog han mig en gång med :D Dom är sååååå duktiga o starka! Älskar dom apmkt! Men Nova är den jag älskar mest på denna jord, finns de nått att uppskatta mer än när sötnosan kmr o säger med sin lenaste o ljusaste röst, heeej mamma va fiin du är, åååå sötmamma ja älska dig. notti notti(sen dra hon sin nästipp mot min ^^,) jag älskar henne verkligen mest i hela universum!


Har just surrat med Bea :) den 5:de februari blir de nog Sundsvall med Nova o jyckarna, övernattning där å på lördag drakborgen med bästa barna :) Sen bara ha en massa mys på kvällen, surra så mkt skit vi bara kan o må gott :) FY FAAN vad jag längtar :) Kommer bli helt underbart <3


Nu ska jag försöka tänka på sånt jag tkr om o inte på allt som deppar ner mig, jag orkar inte med de mer jag mår bara sämre å sämre! BYE!


Av Madelene Strömqvist - 11 januari 2010 03:13

..så saknar jag en vän i mitt liv som haft stor betydelse för mig, nämligen Emma Andersson! Skulle verkligen behöva träffas o prata med dig!

Går typ inte att få tag i dig o jag känner att jag behöver dig..

Saknar allt vi gjort o jag saknar när vi bara sutte o pratat.

Och när allt blir såhär tungt o ångesten kmr smygandes så har jag verkligen saknat att prata med dig emma, har verkligen försökt fått tag i dig för jag har trott att om jag pratar med dig kanske de blir lättare då du ändå vet allt om mig o du typ bott med mig. men har inte fått ngt svar :(

Skulle helst av allt bara vilja ringa dig just nu.

hör av dig då du kan.. <3

 

 

Helt plötsligt blev allt skittungt. när allt blir mörkt och jag sitter själv så kommer alla tankar och jag mår skit. känner smärtan i bröstet komma och andningen blir allt svårare. Tårarna börja sakta stiga i ögonen o jag önskar att de inte var jag som satt här å skrev detta o levde i denna skiten!

Varför står jag i de jag gör idag!?

Vad har jag gjort som förtjänar allt de som hänt och händer :'(

Jag förstår faktiskt inte..

Jag mår inte så bra just nu o jag tackar alla mina underbara vänner och min familj för att ni finns trots att mitt humör inte alltid är de bästa! TACK <3

Förlåt att jag ibland är som jag är. men jag hoppas ni förstår mig.

 

Ovido - Quiz & Flashcards