Alla inlägg under april 2011

Hej

Av Madelene Strömqvist - 17 april 2011 02:14

Jag ligger i sängen på hotellrummet och kan verkligen inte sova :/ antar det är för att jagHar rätt ont sen operationen! Men det börjar bli bättre :) Ligger och tittar på min underbara Nova som verkligen är mitt allt <3hon är så otroligt fin och snäll ;) vad skulle jag göra utan min prinsessa, hon är de bästa ;) Hon har varit så lycklig idag för att få bo på hotell igen :) vi var och åt middag på resturangSen åkte vi på Ica och handlade godis åt henne så hon har myst på med gotta hela kvällen ;) Söt novin <3 nej nu ska jag fortsätta mysa med mitt lilla hjärta och jag ska även tjuv pussa På min fina pojkvän som verkligen ställt upp i veckan då jag både låg på sjukhuset och då jag kom hem ;) jag älskar dom båda så mycket ;)

Av Madelene Strömqvist - 6 april 2011 15:09

Ja nu är jag på sjukhuset igen, dock inlagd denna gång :/ Blir operation imorgon bitti! Är nervös och saknar Nova och Pär mer än nånsin!Känns skit att jag har så mkt i skolan med och inte lär bli klar ;( Nu ska jag få dropp oxå. Hejdå!

Av Madelene Strömqvist - 5 april 2011 19:26

Ja de är vad jag är nu, deppig.. Allt går emot mig känns det som. Var på sjukhuset idag, har fått entill systa. Denna gång var det ingen liten utan en stor :(Typ lika stor ett ägg! Och de sitter på ett jävligt ställe!!Slutar den inte växa eller jag får minsta mer ont blir det operation. Usch vad de känns trist att det blir såhär. :( Ska ju försöka plugga hela tiden men svårt då hjärnan far iväg på annat. Ne nu ska jag slänga mig i sängen och läsa lite och försöka bli gladare! Kan behövas.. Tur jag har Nova och Pär som är så snälla med mig. <3

Ovido - Quiz & Flashcards