Alla inlägg under juni 2012

Av Madelene Strömqvist - 28 juni 2012 19:27

Ja nu händer det mycket saker hela tiden. Vi installerar oss fortfarande i huset, har snart flyttat in alla grejer men tar som lite tid då Pär jobbar borta på veckorna och jag inte kan bära alltförmkt själv :P

Men fint är det och jag trivs så himla bra :) Är verkligen ett drömhus :)

Midsommar spenderade jag med mina två fina hjärtan och mina underbara vänner ;)

Vi hade supertrevligt, åt gott och mös! Midsommarstång gjorde vi med ;) Och krans fick prinsessan <3

Vi var hemmas hos Lars i Graninge :)

Så vi sov hos Pärs föräldrar och dan efter for vi hem och bara myste :)

Söndagen pysslade vi på lite med hundarna, eller ja först var vi på fina lilla Edwins dop och mystes med han och fikade :) Sen åkte vi till grusgropen och släppte hundarna så dom fick härja av sig en massa energi.

Det behövdes vill jag lova :)

Fick feber i måndags med, så jag hade en tung dag på jobbet. Tisdag gick jag hem efter lunch och la mig och sov, jag var helt död och sur för att jag hade feber. Så igår var jag hemma och vilade för att komma i form.

Idag kände jag mig mycket piggare så jag åkte på jobbet, gud vad skönt det var att få vara där igen :D

Trivs så bra med alla där :) Ett toppenjobb!

När jag kom hem idag tog jag en långpromenad med hundarna, de tyckte jag dom behövde :)

Tror att dom blev glada av det ;) Hoppas iaf! Nu väntar jag på att Pär ska komma hem och mysa med mig :) Sen imorgon efter jobbet ska vi till lägenheten och tömma det sista, på lördag blir det Ullånger och på söndag hem och tare lungt :)  Nu kommer lite bilder, dock inget på huset sedan vi flyttade in då jag inte hunnit fota än :P


  


 

          

                                       


Av Madelene Strömqvist - 16 juni 2012 06:27

Ja igår blev jag och Pär husägare ;) så jävla glad! Världens finaste hus, och i våra ögon helt perfekt :) Nova hjälpte till att packa ner sitt rum igår sen började vi flytta hennes rum :) hon blev supernöjd! Helt plötsligt då jag, Sofie och Nathalie packat upp allt kom Pär och Lars med typ resten av lägenheten i varsitt släp ;p ne men så kändes det då vi fått med allt utom hallen och lite köksgrejer + våra kläder :) nu är vi påväg till vännes och hundutställning :) imorgon blir det Sundsvall för lite inhandling ;) nej nu ska jag inte skriva mer, bilder på huset kommer någon dag då vi fått ordning ;) hejdå!

Ovido - Quiz & Flashcards