Direktlänk till inlägg 16 juni 2012

Husägare!

Av Madelene Strömqvist - 16 juni 2012 06:27

Ja igår blev jag och Pär husägare ;) så jävla glad! Världens finaste hus, och i våra ögon helt perfekt :) Nova hjälpte till att packa ner sitt rum igår sen började vi flytta hennes rum :) hon blev supernöjd! Helt plötsligt då jag, Sofie och Nathalie packat upp allt kom Pär och Lars med typ resten av lägenheten i varsitt släp ;p ne men så kändes det då vi fått med allt utom hallen och lite köksgrejer + våra kläder :) nu är vi påväg till vännes och hundutställning :) imorgon blir det Sundsvall för lite inhandling ;) nej nu ska jag inte skriva mer, bilder på huset kommer någon dag då vi fått ordning ;) hejdå!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madelene Strömqvist - 26 juni 2013 18:54

Finns ingen som älskar dig så som jag gör <3 Älskade Nova ;) <3   ...

Av Madelene Strömqvist - 10 juni 2013 11:02

Finns så himla många som är ego på olika vis! Så nu är jag ego med massa egopics! Yeah! ...

Av Madelene Strömqvist - 8 juni 2013 11:04

Bara massa bilder!

Av Madelene Strömqvist - 15 maj 2013 19:36

Igår tog vi vårt pick och pack och åkte med Malin och barnen på badhuset :) vi hade så mysigt ...

Av Madelene Strömqvist - 14 maj 2013 11:07

Sitter och känner en sån enorm lycka över mina helt fantastiska barn, dom är så fina och underbara ;) När jag säger att jag älskar er så är det inte av vana eller för att föra ett samtal, de är för att ni är det bästa som någonsin hänt mig ...

Ovido - Quiz & Flashcards