Alla inlägg under februari 2013

Av Madelene Strömqvist - 26 februari 2013 18:54

Oj vad jag är dålig på att uppdatera nått som vanligt! Inget händer här, bebis är kvar i magen och Nova försöker tjata ut den ;) den verkar tänka stanna dom sista dagarna oxå! I söndags var vi ute hela dagen, grillade korv och pinnbröd, körde skoter, åkte skidor och myste ;) Nova njöt hela tiden och de var så underbart väder :D idag har vi varit och hämtat ut hennes böcker som vi beställt :) så nu har hon 3 nya till ;) hon är så mallig :D
Har ju världens bästa dotter jag ;)

Har varit hos bm idag, allt ser bra ut med bebisen och den är redo att komma ut ;) längtar! Nu ska Nova gå och läsa lite ;) så ska lägga henne <3

Av Madelene Strömqvist - 12 februari 2013 18:42

Idag var de dax för bm besök igen :) nu är de bara två st kvar sen ska bebis ha kommit :) längtar! Magen hade inte växt något bara sjunkit i och med att bebisen redan har fixerat sig :) den är redo! Hjärtljuden var fortfarande höga så Linda, Malin och mamma är övertygad det är en tjej, Nova håller stenhårt på att det är en kille ;) förvärkarna håller i sig och 8kg upp sedan jag blev gravid! Jobbigt att de trycker så mkt neråt nuförtiden.. 32 dagar kvar är det nu :) idag har jag även hängt med Malin, Linda och lilla "PimPim" som jag kallar Malins valp :) den älskar mig, antagligen för jag har en mysig stor mage att sova på ;p nu ska jag ta upp Nova ur duschen sedan lägga henne <3 trött är jag själv oxå och bebisen har hicka så blir vila för min del :)

Ovido - Quiz & Flashcards