Alla inlägg under augusti 2011

Av Madelene Strömqvist - 15 augusti 2011 13:05

Nu var det längesedan jag skrev något här :P

Har som haft fullt upp i sommar tror jag ;)

Mycket som händer, hänt och ska hända :)

Som på torsdag, då fyller våran kille år så det blir vell häktisk bakning hela veckan ller något.

Tråkigt nog har jag åkt på feber nu också :/ Så himla trist tycker jag.!

Så Nova fick vara hemma från dagis idag hon med o vara med mig, men hon skulle nog ha behövt vare på dagis o härjat av sig :P haha!

Imorgon blir det hursomhelst dagis en sväng för henne, för jag ska iväg på möte på jobbet kl 9 och de måste jag på än om jag är febrig eller inte!

Nova har börjat sove på sitt rum igen, så  himla skönt att allt funkar som de ska igen :) Att hon åter igen blivit trygg och känner att hon är stor och törs :D

Sen har hon ju både mig o Pär som berömmer henne hur duktig o stor tjej hon är som gör de, oh då blir hon ju inte lite mallig heller ;) Skrotan min!!

Hennes födelsedag var supermysig, kom mycket folk och hon fick mycket paket :) Hon var så nöjd ;) Vi var i Graninge då vi bodde där dom veckorna och passade huset, så vi satt ute o fikade på inglasade altanen i finvädret, barnen lekte i lekstugan, sprang på gården och hoppade studsmatta :) Och dom stora barnen (killarna) roade sig med att köra jetski nere i sjön :P Tänk att man kunde roa alla barnen på en o samma gång ;P

Nu ska jag ta en alvedon och sen fortsätta med en inläningsuppgift som ska vara klar imorgon! Lägger upp lite bilder från midsommar, novas kalas, helgen + dopet i Mora, m.m :)

Hejdå!

 

 

 

   

                                                                 

Ovido - Quiz & Flashcards