Alla inlägg under juni 2011

Av Madelene Strömqvist - 17 juni 2011 11:48

Jaa de är något jag är nu!

Så mycket man vill, så lite man kan..

Har hunnit med en massa iaf :)

Har även köpt nya gardiner till köket och en hylla att ha canvastavlan vi köpte på Nova :) Supersnyggt blev de!

Jag, Nova, Malin o Saga åkte till lekparken en eftermiddag med :) Vi lekte med barnen, surrade en massa o hade allmänt trevligt o kul :) Cissi o Linda kom också dit så vi satt där bra länge :)

På lördag ska vi på bröllop ;) ska bli så himla roligt o bröllop är ju så fina!

Nova o Saga har tältat med Linda också :) Jag köpte godis o läsk åt dom som dom kunde ha med i tältet och dom hade haft supermysig :)

Nova är verkligen de bästa som finns, på morgon när man väcker henne är hon för himla go ;) Hon är så himla morgontrött min lilla tjej :D hon vill ju helst få sova till 10, men då har hon en liten mamma som inte är lika morgontrött och som kör upp henne tidigare än hon vill ;P haha!

Snart är det dax för Öland med :) Ska bli så skönt! Än om vi bara ska vara där en vecka så känns de underbart ;) Jag börjar min praktik den 27de, då har jag läst klart kärnämnerna och har bara de roliga kvar ;) Typ psykosocialt arbete o massa :) plus att jag får ut o göra ngt!

Nu ska jag ta o busa med min underbara dotter ;) Sen äta lite lunch :)

 

"Än om inte allt blir som man vill direkt när man önskar det, så har tiden mycket att utvisa"

Ovido - Quiz & Flashcards