Direktlänk till inlägg 16 april 2013

Kolik!

Av Madelene Strömqvist - 16 april 2013 00:06

Hugo har kolik, de känns så hemskt då han är otröstlig och bara skriker i timmar :( plus att han fortfarande är sjuk vilket gör allt ännu värre för Lill gubben <3 Nova blev oxå förkyld men det har börjat ge sig nu som tur är ;) hon fick bara hosta men de är ju nog jobbigt de! Läkaren har bett mig sluta med komjölk för att utesluta allergi pga koliken, så sjukt tråkig mat man får äta! Men vad gör man inte för dom små <3 helgen har vart toppen, grillat med fina vänner två dagar och träffat min underbara moster med barn och sambo :) har även lånat hem luna ett tag :) får se när hon ska tillbaka till Linda igen, och om ;) haha! Nu måste jag sova så jag orkar natten! Lägger upp lite bilder!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madelene Strömqvist - 26 juni 2013 18:54

Finns ingen som älskar dig så som jag gör <3 Älskade Nova ;) <3   ...

Av Madelene Strömqvist - 10 juni 2013 11:02

Finns så himla många som är ego på olika vis! Så nu är jag ego med massa egopics! Yeah! ...

Av Madelene Strömqvist - 8 juni 2013 11:04

Bara massa bilder!

Av Madelene Strömqvist - 15 maj 2013 19:36

Igår tog vi vårt pick och pack och åkte med Malin och barnen på badhuset :) vi hade så mysigt ...

Av Madelene Strömqvist - 14 maj 2013 11:07

Sitter och känner en sån enorm lycka över mina helt fantastiska barn, dom är så fina och underbara ;) När jag säger att jag älskar er så är det inte av vana eller för att föra ett samtal, de är för att ni är det bästa som någonsin hänt mig ...

Ovido - Quiz & Flashcards