Alla inlägg under oktober 2011

Av Madelene Strömqvist - 6 oktober 2011 16:53

Redan oktober! Vart tar tiden vägen igentligen!?

Känns som dagarna bara susar förbi och man hinner knappt med hälften av vad man skulle vilja göra. Fast det gör jag inte ändå, en massa av min energi går åt till att tänka, rätt drygt kan jag meddela! Känner att jag lätt skulle skippa det och bara glida runt på en räkmacka ist. Ibland känns de som det vore det bästa!

 

Nova växer så det knakar, hon var på synkoll för en vecka sen ungefär! Perfekt syn hade hon ;) Tandläkaren ska hon till nästa vecka plus operation om 2 veckor!

Gruvar mig som sjutton för den, är så rädd själv för att bli sövd o ännu mer rädd nu när det är min prinsessa som ska sövas! Så rädd något ska gå fel :/

Hon har fått varit hemma med Pär på kvällarna denna vecka då jag haft hundkurs och varit i stallet och ikväll äre föräldramöte.

Dock är hon väldigt trött och bråkig ikväll så får se hur det går :P

Trotsen har slagit in stort idag!

 

På onsdag ska jag på möte, får se hur det går! Önskar även att jag kan få jobb i mitten av november, hoppas kan jag ju alltid ;)

 

Nej nu ska jag slänga mig i duschen onnan jag ska iväg på föräldramöte!

Tjing!

Ovido - Quiz & Flashcards