Alla inlägg under november 2011

Av Madelene Strömqvist - 30 november 2011 15:07
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Madelene Strömqvist - 30 november 2011 13:36

Det är inte lätt att plugga då tankarna hela tiden drar iväg åt ett annat håll, försöker verkligen att koncentrera mig men ändå skiter det sig.

I måndags var det möten hela dagen så jag hann inte plugga, igår fick jag åka in med Kurt akut till veterinären så då blev det inte heller nån pluggning. Idag har Nova varit på VC på förmiddagen, och sen när jag väl har tid att plugga går det inte!! Så otroligt retsamt..

Jag känner mig riktigt förvirrad, och det är inte bara på ett plan.

Nu ska jag försöka mig på plugget igen, o slå alla jobbiga tankar åt sidan, hur nu de ska gå till..

 

Av Madelene Strömqvist - 30 november 2011 13:36

Det är inte lätt att plugga då tankarna hela tiden drar iväg åt ett annat håll, försöker verkligen att koncentrera mig men ändå skiter det sig.

I måndags var det möten hela dagen så jag hann inte plugga, igår fick jag åka in med Kurt akut till veterinären så då blev det inte heller nån pluggning. Idag har Nova varit på VC på förmiddagen, och sen när jag väl har tid att plugga går det inte!! Så otroligt retsamt..

Jag känner mig riktigt förvirrad, och det är inte bara på ett plan.

Nu ska jag försöka mig på plugget igen, o slå alla jobbiga tankar åt sidan, hur nu de ska gå till..

 

Av Madelene Strömqvist - 29 november 2011 22:33

Det är verkligen tomt och står still i mitt huvud just nu!

Hur kan endel personer vara så korkade som dom är!? Att sitta och ljuga ihop saker och hitta på!

Dom fattar inte att man igentligen försöker göra saker för att underlätta och för att det faktiskt måste gå till såhär!

För jo de måste de, vi sitter i den sits vi gör och det ser ut såhär pga vissa orsaker! Och dom orsakerna verkar vara glömda, så allt är nu bara mitt fel helt plötsligt! Är så trött på allt skit som kommer ut vissas munnar, folk som säger saker och igentligen inte vet ett skit angående saken! Folk som läser och ser vissa av lögnerna endel häver ur sig, och faktiskt tror på dom! Endel vill att jag ska framstå som en idiot, men jag kommer aldrig att bli det. För jag kommer aldrig aldrig aldrig bli som dom.

Hur endel personer kan vända kappan efter vinden är jag oxå brydd över, är sånna personer känslolösa?

Och endel personer måste hitta saker att bråka om, löser man det ena måste man leta något nytt verkar endel tro!

Kan inte allt bara få rulla på och vara bra nån gång?

Endel verkar även tro att dom har samma roller som andra, att dom ska vara med på samma vis! Men man kan aldrig ta någon annans roll, och man behöver inte vara med på allt!

Sånna personer kan få försöka om och om igen, men hos mig har dom inget att hämta! Jag är jag och dom kan aldrig bli mig!

Jag funderar över mycket som ni hör, endel saker passar sig inte att skriva ut och jag kommer därför inte att göra det heller. Av många olika själ!

 

Jag är så tacksam att jag har min familj, dom ställer upp till tusen. Dom skulle aldrig försöka lura mig till saker, utan enbart hjälpa mig! Jag är så glad över min fina fina Nova, hon gör varje dag speciell! Älskade barn <3 Och jag är glad över att jag har Pär, som kan lyssna på mig och låta mig sitta helt i mina tankar och se ut som ett surmongo på kvällarna för att jag funderar för mycket! Tack för att ni är underbar!

 

Har fått varit med min ena fina vovve till veterinären idag, lill Kurtan som avskyr dom så mycket :(

Han har iaf blivit hjälpt av dom idag men han gillar dom inget mera alls för det, han tycker dom är hemska varelser som vill klappa på honom före han ens hunnit se dom, och dessutom trycker dom där man han ont! Huga!

Nu tänker jag försöka sova, men antar att jag kommer ha tusen tankar som snurrar och svårt att somna!

hejdå!


För att jag älskar dig, så som du är <3

 

Ovido - Quiz & Flashcards