Alla inlägg den 14 januari 2010

Av Madelene Strömqvist - 14 januari 2010 00:37

Måste lägga ut lite bilder :)

 

Jag!

 


Finaste Olgan..


Wilma smakar potatis för första gången i sitt liv :D  


Mina slingor jag gjort!

   



Emelie ser rolig ut i sina snygga byxor ;) haha.

 



Min Olgis käkar för fullt!


Hon käkar igen.. 


Garaget jag o Tobias hade i Sundsvall har brunne ner :/  


En av mina älskade tröjor jag vill ha i Sundsvall :)

   


Min andra fina tröja jag vill ha i sundsvall, hoppas på att köpa imorgon ;D

 


Jag o Veronica har ätit på mc donalds ;) skitagott vare.


Diesel ser cool ut hemma hos mig :) 


Älskade Olga lite sur på Diesel , han blev blyyyyg !  


  Min snöängel som jag gjorde när jag o min älskling lekte i snön :)  

novis snöängel, såååsöt ;) <3


Jag igen..

   


Emelie o Emma snuskar på som vanligt :P


Aa dom är rolig dom ;)  


MAMMAS ÄLSKLINGAR <3<3<3<3<3 


Det finns bara en riktigt prinsessa, hon är min och jag älskar henne högre än ngt annat i hela mitt liv <3

   


Och hoppa på dagis de kan hon ;) haha<3


Och gör världens sötaste grimarser ;)


Kittelfjäll :)  


Agda med sin söta sovstil ;)     


Min Agdis Bagdis ^^, sååå fin!   


Nu har jag gjort en riktig bildbomd här ;P haha! herrejisses, men kul är de :)


Ovido - Quiz & Flashcards