Alla inlägg den 8 mars 2013

Av Madelene Strömqvist - 8 mars 2013 20:40

Ja de har redan gått 4 dagar sedan prinsen föddes <3 tiden går sååå fort. I onsdags blev det hemfärd och Nova var så nöjd ;) hon är verkligen världens stoltaste storasyster ;) idag har Hugo fått badat för första gången ;) självklart var Nova med och hjälpte till :) hon tyckte det var så roligt att bada honom och de tyckte han med :) ikväll har vi kämpat på med att hålla honom vaken lite för att förhoppningsvis få honom att sova bättre inatt, så vi får se om de hjälper ;) denhär lilla killen har ju ställt in sig på att vara vaken på nätterna och sova på dagarna! Önskar man kunde göra desamma ;p haha! Tur jag har världens bästa sambo som hjälper till och byter av så jag får vila lite på natten oxå <3 du är helt underbar Pär ;) känner mig verkligen så lyckligt lottad som har 2 fantastiska barn och en fantastisk sambo, vilken tur man kan ha ;) <3 nej nu ska jag ta och ge Lilleman lite mat sedan slänga mig i sängen så man förhoppningsvis får nån timmes sömn :)

Ovido - Quiz & Flashcards