Alla inlägg den 16 mars 2010

Av Madelene Strömqvist - 16 mars 2010 22:11

Idag har jag och Nova myst en massa igen :)

Hon är verkligen underbar min lilla tjej <3

Synd vi inte kunde vara ute o leka idag i det fina vädret bara :/

Kände för att bara vara ute, men de fick bli en sväng till solaruimet istället och sen en sväng att simma ;)

Skönt som fan vare! Bastade efter gjorde vi med ;)

Emma och Sessan har hälsat på mig en sväng idag :)

De var verkligen på tiden att vi sågs :)

Fick en sjukt god middag idag oxå ;) Tack för de :)

Kyckling med fetaost och soltorkade tomater ;) RAAUR!

Skulle kunna leva på kyckling. så sjukt gott!

Men nu ska jag inte tänka på de då vill jag bara ha mer ;P haha!

Nu ska jag beställa lite saker sen mysa ner mig i min sköna säng och ha myse!

Aldrig fel de ;) Imorgon blir nog en bra dag! Hoppas jag iaf, men vad kan gå fel!? ska nog träffa Yoursofine och surra lite sen gå på möte :)

vi ska fan planera en massa för det datumet vi bestämt ;) Woho!

Bye!

 

 

Av Madelene Strömqvist - 16 mars 2010 13:20

Hemma för vab idag med, feberfian min :/

Hade 39,5 inatt! var så synd om henne!!

Idag har vi bara myst, till frukost ville hon ha Oboy och smörgås, själv åt jag sjuuuukt god frulle ;) Fullkornshavrefras, jordgubbar och bananer och fil ;D

De var så gott! Sen har jag o Nova lyssnat massa på musik, funderat på en massa har vi hunnit med oxå :) Idag ska jag och simma, sen ska jag hem till Emma och ut o gå ;) ska bli UNDERBART!!

Inte helgen som kommer utan helgen efter blire Umeå!

Undra hur de blir då!?

Bilderna har jag idag lagt upp på bloggen så när dom kommer in i inlägg de blir typ ikv eller imorgon, kan lova att de är många bilder ;)

"De är så synd  att du är så söt de är så synd att du är så söt" ;)

För de är dig som alla jagar och vi tar en liten risk! haha :)

Jag gillar de! Undra om man ska fortsätta städningen i lägenheten efter promenaden ikv och sen sova o mysa där nere ;) Ahh de avgörs senare :) hah!

Tjing!

 

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards