Alla inlägg den 22 mars 2010

Av Madelene Strömqvist - 22 mars 2010 21:54

Ja de kan man ju kalla de om man vill ;)

Rätt lite samtal så man hinner med att skriva en sväng här med :P haha!

 

Nej jag har inte mkt o göra :P sitter o skriver med lite folk gör jag :)

Haha! tillomed de hinner jag med idag ;D

Surrar med den snuskige kocken(hahahaha), johanna, Malin.N, och Viktor :P

De är roligt :) Man får alltid höra nått kul ;D

 

Nej nu ska jag dricka min champis jag fått av sötlouise :)

Sen ringa o kolla så lillsnuttan min har somnat ;) Ringde o sa godnatt tidigare ikv så hon lär ha somnat gott nu :)

Nu ska jag fortsätta höra om mina desserter av kocken :P HAHA!

Han kommer snart hem så då ska jag få massa gott hoppas jag :D

Tjing!

Av Madelene Strömqvist - 22 mars 2010 10:13

Hello my friends!

Idag sitter jag o laddar inför jobb till kl halv tolv :P

ujuj! Lördagen var vell trevlig. Tur jag hade Viktor, Veronica o Pontus säger jag bara :) haha! Söndagmorgon gillade jag mkt ;)

Fick frukost på sängen ;D Senare bar de av mot Långsele från Näsåker för att hämta min älskling och åka till Strinne :) Vi hade nämligen tänkt oss att grilla ;) Och sagt och gjort, vi gjorde upp en eld på infarten hos Veronica ;P hahaha! Jaa vi är fan grymma säger ni annat vet jag ni har fel ;P

Nova satt och mös i solstolarna medans vi grillade åt henne ;)

Godis hade vi i stora lass oxå! Jaa vi hade verkligen en toppendag!

Nova fick äntligen se Pelle (veronicas häst) som hon tjajat om så länge :)

Olga var helnöjd och lekte lös hos Veronica med hennes pudlar, även att Gucci tog mod till sig och började leka de var riktigt kul :P

Vi hade en toppen dag igår, ute i solen hela dagen och solade o grillade :D

Vi gick in vid kanske 16 tiden(?) såg pistvakt och åt kladdkaka med vispgrädde ;) Så sjuukt gott!

Efter de så låg vi och vilade sen åt vi tacos :)

Tro fan bara att vi åt o busade igår ;)

Men vi hade en riktigt rolig o mysig dag :D

 

På kvällen kom Emma och Jocke och hälsade på mig :) Vi såg på Falk och åt gotta ;) Var supertrevligt att dom kom :)

Nej nu måste jag skynda mig och duscha innan vi ska hem till malin och snabbkolla på nya lägenheten sen ska jag jobba!

Bye!

 

  

Ovido - Quiz & Flashcards