Alla inlägg den 17 mars 2010

Av Madelene Strömqvist - 17 mars 2010 22:28

Jag vet inte med ord hur jag ska beskriva dehär, de går inte!

Är så grymt less på dessa lekar o skit!

 

Novas humör var inte de bästa då jag kom hem från mötet idag :/

Kan jag dock förstå då prinsessan varit dålig så pass länge.

Gammhosta i 2 veckor o feber hela förra, feberfri lördag o söndag sen feber igen måndag o tisdag! Jaa de är så synd om världens finaste tjej!

Jag är lyckligt lottad som fick en sån underbar dotter <3

 

Nu ligger jag med Agda i sängen och tänker sova!

Har myse med henne idag ;)

Orkade inte med nå annat!

Har drömt konstiga drömmar dom senaste nätterna och en natt handlade de om att Cissi blev påkörd av Veronica :S de var sjukt hemskt!

 

Är lite nervös inför umeåresan som kmr till att komma inte denna helg men nästa. men de blir nog bra ska ni se :)

Godnatt sverige!

Ovido - Quiz & Flashcards