Direktlänk till inlägg 24 mars 2010

Home!

Av Madelene Strömqvist - 24 mars 2010 21:16

Varit ledig idag :)

Dock åkte jag ju med Lilla V in till stan och strosade på där och gjorde ärenden :) Sen skulle V och sola så jag väntade på Trudes hos mli till jossan kom ;) Vi gick o fikade och surrade skit! Nova vräkte i sig kladdkaka ;) Sen åkte vi på kläddax och kollade där :) Sen hem till Lillan(jossans mamma) Som kom fem från Indien inatt :)

Åhhh så brun hon o Lars var! FUSKIGT! tillomed Nova sa mamma jag vill oxå åka o bli brun :P haha! sötungen min :D

Fick en så sjukt fin fotlänk av Lillan :) Hon är så go :)

På lördag kommer jag o Josefine vara så fina ;D Helst Jossan hon kommer se ut som en prinsessa :D Alla kommer vara så avis på henne ;)

Har varit på möte nu ikväll och de gick superbra :)

 

Mitt illamående vägrar att släppa :/ vette sjutton vare är föla!

Men illa mår jag.. Dock tooooklängtar jag tills på fredag ;D

Åhh jag kmr ju bli supernöjd tror jag :) äntligen precis som jag vill ha de.

ni får veta på fredag eftermiddag vad de är :)

Nu ska jag sätta mig och vara lycklig ;) haha!

Tjing!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madelene Strömqvist - 26 juni 2013 18:54

Finns ingen som älskar dig så som jag gör <3 Älskade Nova ;) <3   ...

Av Madelene Strömqvist - 10 juni 2013 11:02

Finns så himla många som är ego på olika vis! Så nu är jag ego med massa egopics! Yeah! ...

Av Madelene Strömqvist - 8 juni 2013 11:04

Bara massa bilder!

Av Madelene Strömqvist - 15 maj 2013 19:36

Igår tog vi vårt pick och pack och åkte med Malin och barnen på badhuset :) vi hade så mysigt ...

Av Madelene Strömqvist - 14 maj 2013 11:07

Sitter och känner en sån enorm lycka över mina helt fantastiska barn, dom är så fina och underbara ;) När jag säger att jag älskar er så är det inte av vana eller för att föra ett samtal, de är för att ni är det bästa som någonsin hänt mig ...

Ovido - Quiz & Flashcards