Direktlänk till inlägg 25 mars 2010

YES :D

Av Madelene Strömqvist - 25 mars 2010 19:02

Idag kom min beställning på linserna ;D så jag har mina gröna nu ;)

Plus bruna o honungsfärgade ;D Man ska ha olika :D haha!

Så nu kan jag äntligen visa mig normalt bland folk igen ;)

Och imorgon blir allt ännu bättre ;)

Allt är på topp tills på lördag, då blir de Ras Cricket men mina älskade tjejor, Emma Näsholm, Josefine Holmgren, Veronica Öhrling och Emelie Kempe :D Först blir inflyttningsfest hos supporten ;) haha!

Jisses vad jag längtar! Tänk att stå där o lyssna på Ras Cricket o kunna typ varje låt :D ÅHHH!! jag kmr typ dö av lycka :D

Blir Umeå på söndag ist för lördag :) Fanns ingen tid på lördagen så !

Kommer gå bra de :)

 

Hade en underbar dröm inatt, jag drömde om dig!

"Maybe if I'd told you the right words ..At the right time , You'd be mine!"

 

 

Forgive me
Is all that you can't say
Years gone by and still
Words don't come easily
Like forgive me
Forgive me..

 

Sjunger en massa just nu! Lyssnar på Flipsyde-Happy Birthday. De är verkligen en låt som får mig att tänka tillbaka typ 3-4 år. Man blir typ tårögd o kan lyssna om o om igen. Nu ska jag ringa Veronica och höra hur det luktar varmt, sen fråga om vi ska sola :) Ciao Bitch!


Jag har fått höra en sak en tjej sagt om mig, rätt pinsamt

för henne då hon har så sjukt fel! 

Snacka om saker du vet bruden, och inte om saker du inte

vet ett skit om, för mitt liv och vad jag gör

eller folk har med mig att göra på för vis vet du inte 

ett skit!! Du vet en liten jävla bråkdel av mitt liv,

om ens de!? Skaffa ett eget liv och skriv en rad om det,

Lägg dig inte i mitt TACK!!

 

 Nu ska jag mysa med min underbara dotter <3 och surra med Lilla V!  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madelene Strömqvist - 26 juni 2013 18:54

Finns ingen som älskar dig så som jag gör <3 Älskade Nova ;) <3   ...

Av Madelene Strömqvist - 10 juni 2013 11:02

Finns så himla många som är ego på olika vis! Så nu är jag ego med massa egopics! Yeah! ...

Av Madelene Strömqvist - 8 juni 2013 11:04

Bara massa bilder!

Av Madelene Strömqvist - 15 maj 2013 19:36

Igår tog vi vårt pick och pack och åkte med Malin och barnen på badhuset :) vi hade så mysigt ...

Av Madelene Strömqvist - 14 maj 2013 11:07

Sitter och känner en sån enorm lycka över mina helt fantastiska barn, dom är så fina och underbara ;) När jag säger att jag älskar er så är det inte av vana eller för att föra ett samtal, de är för att ni är det bästa som någonsin hänt mig ...

Ovido - Quiz & Flashcards