Alla inlägg den 3 november 2009

Av Madelene Strömqvist - 3 november 2009 13:39

I lördags var jag Nathalie o Cissi ute tillsammans, träffade upp Malin.N där och vi hade en riktigt rolig kväll ;)

Jag somnade kl 6 på morgonen och kl 7 kommer min mamma in och väcker mig då jag sovit där för Nova sov där, jag tänkte är dehär ett skämt!? hon skulle ha med mig till stallet o släppa ut hästarna! Aja jag ville ju vara snäll så jag följde med henne till stallet , kom hem typ 10 och kunde inte somna om, så jag ringde o väckte Nathalie o sa : Tja! ska vi dra norrut till Kalix :D ? Men att vi ska sa hon ;) så vi drog vell typ 14.00 mot kalix :D I Övik såg vi en bil som hette HEJ , de gillade vi :D i Skellefteå stannade vi för att kissa och äta och de va väldigt trevligt ;)  vi körde o körde o körde o jag trodde aldrig att vi skulle komma fram :P Men sen kom en bmw jävel och körde om oss just när de kom upp på gpsen att de va en fartkamera där framme, vi tänkte Yes, nu blir han knäppt! men sen trodde vi han saktat ner för avståndet ökade inte men helt poff så bara blixtra de till OCH de VA cool ;D

 men kl 21.00 kom vi fram till Maria iaf och de va så skönt :) Maria sa de inte var synd vi inte kom dan innan då alla frågat efter oss då ;P haha! Roligt hade vi iaf och vi åkte ut o kolla läget i Kalix m.m ;) Satt och rökte och surrade massa dynga, såg film o kikade massa bilder ;D

Vi kom vell i säng vid halv två ? sen sov vi o jag har inte sovit så gott på en månad! jag fick sova i nio timmar :D Jag va så utvilad när jag blev väckt att Nova(Marias amstafftik, mamma till Agda) hon hoppade upp och pussade mig en massa ;)

Vi käkade frulle, sen skrev vi alla papper på Agda sen drog vi ut till Kalix igen ;) Åktehem till Sandra för jag ville ju se Rizzla och Benzo hur mkt dom växt sen sist jag såg dom på utställningen i Augusti och jäklar annamma vad dom hade växt! Efter de åkte vi på djuraffären o hämtade hundmat till bejbin min :) Sen var klockan redan ett så vi vart tvungen att åka(längre restid nu då man har en valp med) Så vi började åka och första tio minuterna gnällde hon lite men sen var de inte ett ljud, hon var så duktig hela vägen, vi stannade flera ggr så hon fick gå ut och gå en sväng.

När vi var i Piteå blev vi sjukt sugen på Sylos! Vi kunde inte annat göra än att spika att de blev via kramfors hem o in på Sylos, så blev då såklart oxå ;) När vi kom till Sollefteå  kände man en lättnad att slippa sitta mer i en bil ;P Åkte in till syster o tog en cigga o hon och Jocke blev ju såklart störtförälskade ;) Sen vidare till Malin.N som oxå tyckte om min lilla skit sen vidare till Emma som inte ville släppa ifrån sig henne ;P haha! sen for vi hem till mor och far vars nathalies mamma hämtade henne och pappa körde ner mig till lägenheten och jag och Agda gick upp :) Linda och Danne kom förbi, Daniel ville typ ha min lilla hund :P haha! sen satt jag o Agda ett tag i tvrummet innan vi skulle gå å sova :) Pappa berättade vi kört 197 mil ;P inte konstigt man va less på bilen :P ? haha!

Vi sov i sängen tillsammans jag och Agda, Nova och Olga hade redan somnat hemma hos mamma o pappa så :P Idag har Olga och Agda lekt en massa och dom går så bra ihop ;) så roligt att dom är så söta :) Även att alla mammas hundar, TILLOMED JANA, gillar henne jättemkt ;) Nej nu ska jag lägga in korten från telefonen som jag försökt knäppa :P haha! Cissi är här, Malin saga o wilma är här, Linda är här, Nathalie påväg o Emma påväg :D Vi ska ha bakning o skitsnack på listan :D And we like it!

Ovido - Quiz & Flashcards