Alla inlägg den 29 juni 2010

Av Madelene Strömqvist - 29 juni 2010 22:34

Vi har just haft badminton-turnering ;D

Ingen trodde de skulle gå bra för mig men jag spöade alla tills finalen då Jens fick revansh och jag fick motvindssidan ;P Haha!

Slutade som tvåa i i turneringen av dom 6 som var med :D skapligt nöjd för min dåliga kondis ;P Men nu ska den bli bättre :D

Mellan finalspelet hann jag prata med min söt en sväng :)

Jag längtar så galet mycket tills han kommer på fredag ;)

Ska bli så mysigt att äntligen få träffa han igen <3

Har haft sol hela dagen idag med :) Jag verkligen älskar solen, o då menar jag ÄLSKAR :D Man kan bada o vara ute hela dagarna !

Är ju sjukt underbart och Nova blir så glad :)

Nej nu ska jag ta o surra skit med dom andra och sen sova så de blir imorgon och förhoppningsvis en ny turnering, sen är de ju en dag närmare fredag och Pär ;) UNDERBART !!

Hejdå :)

 

Ovido - Quiz & Flashcards