Alla inlägg den 3 juni 2010

Av Madelene Strömqvist - 3 juni 2010 13:04

Japp , Agda de lilla aset tog och stal Novis macka imorse när Nova blev tvungen att gå och kissa! Jag blev så förbannad så jag behövde bara kolla på hon så visste hon vad hon hade gjort, pekade in emot sovrummet där hon har sin bur och in där gick hon och la sig! Gick inte ut därifrån först jag sa att de var okej heller! Men den lilla satmaran vill bara jävlas eller ska vi säga hämnas nu för att jag blev sur på henne imorse! Så nu när vi gick ut kolla hon bara på mig och sen ropa jag kom hit, Hon brukar typ ALLTID komma! Men ICKE!!!! Hon drar åt andra hållet! ÅHHH, jag blev riktigt arg igen, kände verkligen hur hon hånade mig i ansiket och bara njöt av hämnden! Aja.. jag gick in får hon vell fjanta på där ute på lägdan då dendär fjanten! Hua..

Nu kom satmaran in iaf, var tydligen inge roligt ute utan mig, förstår vell jag de ;P Nee nu ska här göras lunch! sen ska de blir en riktigt slödag med mys ikv ;) Hejdå..

Ovido - Quiz & Flashcards