Alla inlägg den 7 juni 2010

Av Madelene Strömqvist - 7 juni 2010 11:29

Elviras dop var så fint :) Min lilla söta systerdotter var så glad hela tiden :) Hon grät inte en gång heller ;)

Sen ville hon inte sova ngt hon ville vara med mig :D

Vi hade tokmysigt hela tiden :)

Nova däremot skulle vara med Lena, så vi kan ju säga att vi bytte barn under dopfikat ;P haha!

Gick superbra att sjunga :) var så kul! Prästen tyckte de var mycket bra att vi gjort lite stämmor och sådant på låten för de var roligt att höra ngt annorlunda ;) Ja de var kul iaf ;)

Sen åkte vi hem efter 5 timmar i kyrkan. Jag slocknade en stund på soffan och sen åt jag lite o duschade :)

Åkte hem och Nova ville vara ute o cykla, hon är så duktig på de ;)

Söt kom hit så han var med oss ute när Novi cyklade oxå :)

Efter vi varit ute ett tag gick vi upp o kikade på teve!

Nova somnade efter ett tag, sen vaknade hon inatt o ropade på mig och ville gå å kissa.! hon är så duktig utan blöja :D så kul att hon är helt blöjfri nu!

Sen hade jag sjuka mardrömmar inatt om att nån bröt sig in :/ Var superläskigt! Vaknade med typ panik men lyckades somna om iaf!

Nu ska jag o Nova städa innan vi ska iväg på möte!

Lika bra så man börja få nån ordning här, sen blire att fortsätta städa efter :) Hejdå!

Ovido - Quiz & Flashcards