Alla inlägg den 25 juni 2010

Av Madelene Strömqvist - 25 juni 2010 18:05

Snart åker vi till Öland, blir inatt nån gång och de känns sådär faktiskt :/

Klart jag längtar till att åka och få vara på Öland, men gud vad jag kommer sakna Pär, Agda och ungarna :(

Har iaf storstädat hela badrummet så det är klart, lämnat kattungarna till dom som passar dom medans jag är borta och Pär jobbar.

Packat väskan full med kläder, och tror jag har 4 bikinis med mig, vad jag ska med alla till vette fan! Men de löser sig :P

Längtar så mkt tills jag kmr hem och får träffa Pär igen, hämta hem kattungarna och krama om Agda, men mest Pär ;)

Och att sen få kolla på lägenheten ska bli så kul :)

Vet iaf att man står först på listan på den ;D känns bra!

Igår var vi på midnattstravet, hade superroligt och fick ju träffa Pär och vara med han mer än beräknat innan Öland ;) Kunde inte bli bättre <3

Veronica och jag har alltid så roligt tillsammans oxå, kan inte komma på en gång vi haft tråkigt ihop :P Kommer bli tomt utan henne med :/

Ja en gubbe bjöd upp mig och ville dansa igår, jag tackade nej då blev han sur och tacklade mig :p haha! Ja jag blev rätt chockad kan jag lova :P

Nej nu blire grillat o potatisgratäng, midsommarmiddagen blir imorgon på Öland tror jag! kommer höra av mig där för datorn lämnar jag fan inte hemma! haha ;)

tjing!

Ovido - Quiz & Flashcards