Alla inlägg den 6 juni 2010

Av Madelene Strömqvist - 6 juni 2010 02:57

I helgen har jag haft min Emma här hela helgen :)

Vi har haft tokmysigt och gjort roliga saker ;)

Ikväll när de var hajen på teven satt vi och skratta som några dårar åt hur dåligt filmad den var ;P Jaa vi har bara myst och ätit ute och mått gått :)

Just pratat med söt litegranna oxå ;) Dom verkar ha galet roligt och de är bra ;) haha! skrattat lite åt dom kanske ;) haha!

Imorgon får jag träffa han igen :) Längtar!!

Ska först på dop imorgon bitti och sjunga för lilla Elvira :)

Dopet börjar 12 men jag och Sara ska träffas halv elva i kyrkan så vi kan träna lite först :)

Var även på dop idag, kusin Alfred döptes :) Var trevligt med hela tjocka släkten :) Nej nu ska jag o Emma fortsätta surra skit och sen sova :) Godnatt!

Ovido - Quiz & Flashcards