Alla inlägg den 4 juni 2010

Av Madelene Strömqvist - 4 juni 2010 16:08

Sjukt tråkigt väder idag då det blåser så mkt :/

Igår blåste de oxå endel, jag och Nova passade Sagis sen kom Jocke för att hämta henne, installerade mina kanaler jag fick låna av dom :D

Söt kom oxå o sagis o jocke åkte hem :)

Sen kollade vi på massa teve och Nova gick och la sig!

Tog de bara en massa lugnt igår :)

 

Imorse klev vi upp så Nova åt frukost sen rökte vi med Linda och åkte sen upp till mamma och pappa :)

Där fick pappa och söt försöka sig på att skruva ihop Novas nya cykel ;P

Ojoj jag skrattade åt dom lite kanske ;) men dom var duktig och fick ihop den :) Sen tog mor o far med sig Nova till Sundsvall, så vi har bara tagit de lugnt :) Nu har han åkt in till stan en snabbis men kommer nog snart ;)

Jag ska ta och fortsätta se teve nu jag :) Tjing!

Ovido - Quiz & Flashcards