Alla inlägg den 17 juni 2010

Av Madelene Strömqvist - 17 juni 2010 16:52

Idag har jag möblerat om Novas rum :) Städat där och plockat lite!

Bytt till våra nya täcken har jag oxå gjort och tvättat en massa :)

Jag känner mig lite duktig iaf ;)

Imorse försov vi oss :O Pär kom sent och Nova kom sent på dagis :P

Jaa så de kan gå ;) Men Nova blev tvungen att kramas med Pär innan han åkte ändå hon är ju bara för söt :)

Fick dock bara träffa Pär en snabbis idag :/ han skulle hem till graninge så imorgon ska vi nog dit och vara med honom :) Så tomt och tråkigt utan han :/

Nova kom hem nu efter att ha varit hos Lena och hälsat på och direkt när hon kom in frågade hon vart Pär var :) Hon saknade ju faktiskt honom och hon ville jag skulle hälsa till han att han var hennes lilla älskling ;) haha!

Nu ska jag snart färga håret sen äta hos Linda och Daniel :)

Grillat såklart ;) Sen ska jag sakna Pär lite ;P haha! känns skumt att ska sova utan han ikv :P Hejdå!

Ovido - Quiz & Flashcards