Alla inlägg den 12 juni 2010

Av Madelene Strömqvist - 12 juni 2010 20:17

Igår vare jobb från 7 - 14 gick super :) Efter åkte jag hem och duschade sen kom Pär :) Vi satt och slöa ett tag innan vi åkte till stan och handlade iför grillning och mys hos Veronica :)

Träffade hennes mamma och pappa på affären så vi surrade med dom sen åkte vi :) Jag och Veronica gjorde iordning maten, Pontus sov och sen fick Pär grilla ;) haha! Blev iaf SUPER gott!

Veronica väckte Pontus strax före middagen och jag fick ge han presenten :D

Han blev så glad så de gjorde mig glad :)

Efter maten satt vi bara och surrade och drack lite, utom söt för han körde,  han tyckte de var lika bra så vi visste vi tog oss hem ;P

Sen kom Henke så vi börja göra oss redo för bastning ;D

Jag och Veronica eldade upp bastun till 105 grader ;P haha!

Sen var de 25 grader i poolen :D De var så härligt!

Vi bastade en massa och badade och spelade ngt konstigt bollspel i vattnet som Veronica kom på nya regler på hela tiden :D hahaha ;P Jaja jag och Veronica vann mot grabbarna i våra ögon iaf ;P

När vi badat och duschat o alla gjort sig klar var jag helt död efter att ha klivit upp 6 på morgonen ;P Jag och Pär bestämmde att vi sket i att gå ut och körde in dom andra ist :)

Sen åkte vi hem och såg på film :)

Mysigt ;)

Idag har vi bara tagit de lugnt, söt och jocke har fixat med mamma och pappas altan och oljat in både den och utemöblerna :)

Dom var så duktiga ;) Pappa blev glad, han har ju så ont i ryggen och knäna så han blev nöjd att han slapp :)

Vi käkade middag hos dom sen satt vi och surrade ett tag!

Åkte hem för ett tag sen så nu står söt i duschen och jag sitter o slöar här ;P haha! Nova somnade typ direkt vi kom in efter allt bus med Saga så nu ska jag se på teve :) Tjing!

Ovido - Quiz & Flashcards