Alla inlägg den 8 juni 2010

Av Madelene Strömqvist - 8 juni 2010 14:25

Igår städade jag hela förmiddagen, sen åkte jag på möte från kvart över ett till halv 4 :O så trist när man hade kunnat varit ute! men men de måste ju göras de med! Kom hem och då var söt här :) Han och Nova var båda supertrötta! Kan ju varit mitt fel som försökt knuffa ut dom ur sängen på natten ;P haha! Så dom fick gå och vila medans jag gjorde mat och skurade :)

Sen skulle söt iväg till stan en sväng så jag o Nova for o köpte snus sen ut o cykla :)

Nova är helt galen i sin nya cykel som hon fick av mopparn :)

Den är supersöt och hon är så duktig att cykla på den!

Men hon vill cykla jämt jämt jämt :P Så igår tog jag o Linda o cyklade en sväng med henne till gamla brandstation ;)

Skitroligt tyckte hon, där fanns de ju hopp :P haha!

Jaa vi skrattade och jag fick ju lov att hoppa lite jag med ;P

Vi cyklade tillbaka hem och Nova tog och cyklade här med, ramlade en gång o satte sig efter de i sandlådan :P Sen kom söt tillbaka :) Han hade hyrt 2:an av filmen vi såg kvällen före ;) Nice nice!

Så Nova gick och sov sen kollade vi på den :)

Kollade lite på teve efteråt sen gick vi och sov!

Vaknade inatt då söt hämtade Nova, hon vill komma in till oss :)

Hade haft en mardröm inatt igen om att folk ska bryta sig in här :/

De är inte roligt! huahua!

Idag har Nova varit på dagis och jag och mamma har ränt runt på stan ;)

De var roligt :) Snart ska vi ut och cykla sen upp till mamma och pappa o hälsa på :) sen kommer söt igen ;)

Nej nu ska jag och Nova göra ngt roligare än att sitta här o skriva :P haha!

Hejdå :)

Ovido - Quiz & Flashcards