Alla inlägg den 28 juni 2010

Av Madelene Strömqvist - 28 juni 2010 16:53

Idag har vi haft lika soligt som igår och vi har fått mer färg på oss ;)

Dock var idag FÖRSTA gången på mina äldre dagar som jag någonsin använt solskyddsfaktor :P har bränt mina axlar så jävligt så de fick bli de på dom :P

Har solat o badat en massa och kört trampbåt :)

Superroligt har vi haft :)

Och på fredag kommer min finaste hit :D

Är så himla glad ;) Kan semestern bli bättre när jag får hit Pär oxå :) Jag tror inte de iaf ;)

Nu blir de tacos med hela fina familjen sen blir det bara tare lugnt ute i solen :) Jag är så lycklig och kär :)

Nova har blivit tokbrun för den delen :) Hon är så fin min prinsessa ;)

Vad vore livet utan henne <3

Agda sköter sig tydligen bra i graninge :) Hade varit lös på gården i 3 timmar idag och lyssnat bra :) Känns skönt att höra :) Hon trivs bra där och jag förstår henne :) haha!

Nu måste jag ut i finvädret :) Tjing!

Ovido - Quiz & Flashcards