Direktlänk till inlägg 22 juni 2010

Dåligt bloggande!?

Av Madelene Strömqvist - 22 juni 2010 18:05

Jaa de har ju inte blivit så mkt :P

I helgen var jag ju till Graninge så då tog jag de bara lugnt :)

Ingen dator utan bara massa mys och lugn o ro ;)

På lördagen hoppade Nova en massa studsmatta hon var helt tokig i den :)

Hade lite picknick på studsmattan oxå ;D haha!

Sen provsatt hon såklart "sin" skoter ;) Åh så söt hon var :)

På eftermiddan åkte hon till mopparn och jag o Pär åkte hem till Niklas o Emmelie :) Där var det massor med folk och vi satt och surrade åt middag och hade supertrevligt :) Agda var oxå med men hon var ute :)

Sen åkte vi hem till Graninge tog in hundarna och la oss i soffan och tog de bara lugnt :) Helt underbart mysig helg :)

Igår vaknade jag, försökte äta frukost men kräktes som en gris!  åkte jag till sundsvall på möte! De gick riktigt bra :)

Efter tog vi och shoppade lite :) de var roligt som vanligt, jag menar vem gillar inte att shoppa ;D klänning och linne och shorts o smink :D underbart! nu ser jag äntligen ut som mig själv igen!

När jag kom hem hade Pär varit ute med Agda och ungarna lekte lösa i lägenheten :) Så skönt för jag var rätt trött och illamående då oxå!

Bjöd mamma på middag, pappa var för lat för att komma :P haha!

Mami tyckte det var supergott :) Roligt! Sen tog hon med Novin hem och jag vilade och mådde sjukt illa efter jag ätit! La mig i Pärs knä och kollade på teve :) Jag fick faktiskt bara tare lugnt och de va så skönt ;D

Idag har jag oxå bara tagit de lugnt, hälsat på mamma och umgåtts med mina systrar, diskuterat Öland och bara varit :)

Katterna är det fixat åt vars dom ska vara iaf :)

Pär tar Agda första veckan sen hoppas jag att Jenny kan andra då han jobbar då! Underbart att hon får vara med sin älskade Pär en vecka iaf de känns så sjukt bra :) Tack finaste för att du har henne :)

Men guuud så jag kommer sakna dom!

Ingen Pär på 16 dagar, Inga katter på 15 dagar o Ingen Agda på 14 dagar :(

Kommer sakna mina finaste! Men gud vad glad jag kommer bli då jag kommer hem och får träffa alla ;) <3

Nu ska jag ta och fortsätta dricka min redbull och hoppas magkatarren går över :) Hörs da!

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madelene Strömqvist - 26 juni 2013 18:54

Finns ingen som älskar dig så som jag gör <3 Älskade Nova ;) <3   ...

Av Madelene Strömqvist - 10 juni 2013 11:02

Finns så himla många som är ego på olika vis! Så nu är jag ego med massa egopics! Yeah! ...

Av Madelene Strömqvist - 8 juni 2013 11:04

Bara massa bilder!

Av Madelene Strömqvist - 15 maj 2013 19:36

Igår tog vi vårt pick och pack och åkte med Malin och barnen på badhuset :) vi hade så mysigt ...

Av Madelene Strömqvist - 14 maj 2013 11:07

Sitter och känner en sån enorm lycka över mina helt fantastiska barn, dom är så fina och underbara ;) När jag säger att jag älskar er så är det inte av vana eller för att föra ett samtal, de är för att ni är det bästa som någonsin hänt mig ...

Ovido - Quiz & Flashcards