Direktlänk till inlägg 19 september 2010

Godmorgon!

Av Madelene Strömqvist - 19 september 2010 10:55

Eller jaa jag och Nova klev upp för längesen, vi har bara gjort en massa bus innan vi gatt vila och sätta oss vid datorn ;)

I fredagsså blev jag faktiskt jagad av nå tok :P haha! Jag vette sjutton vem det var eller vad han gjorde men livrädd blev jag.

Jag vet att jag är fjantig och jävligt lättskrämd men de har bara blivit så, när jag såg hur han kom och sprang rakt emot mig vände jag om och gick fortare, agda skulle stanna och hälsa tro jag så jag fick dra henne med mig, kollade bak och såg hur han sprang ännu fortare mot mig så jag fick helt enkelt panik och började tokspringa, haha jag måste sett rolig ut men satan vad rädd jag vad :P Slängde mig in och låste dörrn o Pär fråga vad jag höll på med så jag berätta. Jag lyckades iaf somna :)

Sen igår förmiddag så städade jag i gamla lägenheten och fixade, sen upp till mam o pap och gick i skogen med Agdor.

Hon tyckte det var skitkul att trotsa mig o inte lyssna ett skit medans jag inte brydde mig så mkt då vi ändå var i skogen :P

Vi käkade middag där sen åkte vi hem o färgade mitt hår!

Hjärtat kom hem och med sig hade han nykokt hjortronsylt ;) Yummie!! Sen hade Ulla-Britt skickat med en leverpastej till Novin så Nova blev supernöjd ;) haha! Hon o hennes leverpastej, hon skulle ju kunna leva på de :P

Pär for och handlade medans jag tog och duschade ur huvet sen blev de mys i soffan :) Sen gick jag och la Nova (kors i taket att jag fick lägga henne, hon vill att Pär ska göra de) tror hon somnade på 5 röda :P Hon var riktigt trött och kl var ju 8 så! Uppe länge på lördan den lilla damen ;)

Gjorde dipp och morötter och tog fram godis sen såg vi på tv ;)

Började känna mig helt död så Pär tog och kollade hur mkt av filmen som var kvar, sen fick jag höra haha ja inte konstigt du börja bli trött kl är ju kvart i tio :P haha! jag trodde jag skulle dö, jag trodde seriöst kl var minst halv 12 :P Jaa vi såg klart filmen så var vell kanske uppe till tjugo över tio sen blev de sängen direkt :P haha! Nu är älsklingen och jagar så jag och Nova ska upp till mam o pap en sväng och hälsa på :) Agda ska få leka på baksidan och sen ska vi ner o städa mera i gammläggan! suck :P inte ens kul ju!

Är så glad jag har min Älskade lilla Nova och min helt underbara Pär <3

:) Hejdå!

 
 
Malin

Malin

19 september 2010 13:34

Glöm inte att nämna din älskade och underbara Jocke som faktist är den som hjälper dig med den där gamla lägenheten :p

http://malinstromqvist.bloggagratis.se

Madelene Strömqvist

20 september 2010 19:18

haha om du läser min blogg längre ner så står de hur glad jag är att jag har hela min familj ;) och jocke ÄR i min famlij :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madelene Strömqvist - 26 juni 2013 18:54

Finns ingen som älskar dig så som jag gör <3 Älskade Nova ;) <3   ...

Av Madelene Strömqvist - 10 juni 2013 11:02

Finns så himla många som är ego på olika vis! Så nu är jag ego med massa egopics! Yeah! ...

Av Madelene Strömqvist - 8 juni 2013 11:04

Bara massa bilder!

Av Madelene Strömqvist - 15 maj 2013 19:36

Igår tog vi vårt pick och pack och åkte med Malin och barnen på badhuset :) vi hade så mysigt ...

Av Madelene Strömqvist - 14 maj 2013 11:07

Sitter och känner en sån enorm lycka över mina helt fantastiska barn, dom är så fina och underbara ;) När jag säger att jag älskar er så är det inte av vana eller för att föra ett samtal, de är för att ni är det bästa som någonsin hänt mig ...

Ovido - Quiz & Flashcards