Alla inlägg den 9 september 2010

Av Madelene Strömqvist - 9 september 2010 10:28

Igårkväll var Novin så söt, hon ville inte gå å lägga sig på sitt rum för hon hade hade en mardröm om en dum hund o en dum katt som bråkade med henne! haha de lät så gulligt ;) Hon ville att Pär skulle komma hem och skrämma bort dom dumma djuren :P Vi surrade ett tag och kom överens om att hon kunde gå å lägga sig på min sida av sängen och försöka somna där kunde jag bära in henne på sitt rum sen (tro ni jag orkade de,..nej :P) Hon gjorde iaf de :) Och hon somnade gott fast att hon låg själv där inne :)

Imorse väckte Agda mig 10 minuter innan väckarklockan för hon ville ut o kissa ;P På med klänningen och jackan och ut, vem vaknar inte då om inte Novin!? Så hon sätter sig lite halft snyftandes på golvet med Sven i knäet och myser medans jag går ut med hunden, de var riktigt sött ^^,

Sen gick vi in i sovrummet igen och myste med hjärtat lite :) Vi sa hur fin och underbar han var :) Sen blev de frukost och dagis för lillan :)

Om några timmar åker jag och Pär till Mora och Nova till Malin!

Vi ska sova hos Pärs moster tyckte jag han sa igår :)

Sen börjar Pär jaga! Han kmr vara borta många dagar från mig :O

Huga de kmr inte Madelene att gilla :P haha! Tur jag får hem han sen och att han bara jagar på helgerna då ;) Nej nu ska jag och mamma fortsätta prata om jul :P haha! Hon planerar vår lägenhet inför jul i detalj tror jag ;P ojoj :D Hon är bra tokig min mamma :) Men hon gillar den nya lägenheten iaf ;) Hon är här o hälsar på mkt o de gillar jag :D Plus att hon vill ha vårt kök ;)

Hejdå!

Ovido - Quiz & Flashcards