Alla inlägg den 8 september 2010

Av Madelene Strömqvist - 8 september 2010 10:05

Imorse var man uppe med tuppen fast de blev en rätt sen kväll igår, man är ju van att lägga sig tidigt som dom pensionärer vi blivit ;P haha!

Vi satt och letade massor med låtar då hjärtat kom hem efter att dom varit till Hudik så Jens fick sig en skoter :)

La mig iaf före Pär för jag mådde så illa, och de är ju inte roligt!

Klev upp 7 imorse och gick och väckte tjejorna :) Dom var ganska trötta dom med :P Men dom la sig ju tidigt igår så dom borde varit pigga ;P

Plockade fram frukost och allt och sen gjorde vi oss iordning.

Väckte Pär som inte hade nån ström i bilen, så vi fick ta Pappas bil :)

Skjutsade först Evelina på skolan sen Nova på dagis :)

Sen åkte hjärtat till Graninge för att fixa med bussen!

Jag ska plugga detta körkort, bara läsa o läsa!

Imorgon åker vi till Mora och hämtar soffan ;D

Längtar! ska bli så skönt att få en annan soffa hit!

Nej nu kom Sven och ville mysas så nu ska jag gosa ner mig i en filt med en mysig katt :) Tjing!

Ovido - Quiz & Flashcards