Alla inlägg den 2 september 2010

Av Madelene Strömqvist - 2 september 2010 17:09

Spelar Dmx - Party Up, så högt det bara går och målar!

Pratat med Veronica om massa roliga gamla minnen idag ;)

Typ www i vilhelmina -06 ;P haha!

"Veronica du kommer spy kattungar" haha de va så himla kul ;P

Saknar alla tokiga saker vi gjort ;)

Men som vi sa idag, snart äre vinter å då äre mkt som händer ;)

Har just pratat med älsklingen min :) Är så himla glad att jag har han!

Och ikväll slipper jag sova själv ;)

Imorgon blire kräftskiva :)

Ska bli roligt! Så då ska Nova vara med mopparn :)

Momma jobbar tills kl 21 tror jag :P

Har verkligen världens bästa föräldrar jag :)

Mamma och pappa ställer alltid upp!

Och mina systrar och deras pojkvänner ställer oxå upp mycker, hjälper till nu med nya lägenheten och allt :) Tack för att ni finns alla!

Nu måste jag öka takten! Tjingeling!

Ovido - Quiz & Flashcards