Alla inlägg den 7 september 2010

Av Madelene Strömqvist - 7 september 2010 18:35

Idag är mys ;) Pär har åkt till Hudik med Jens och skulle kolla på nån skoter tror jag de va :P Jag har dom bästa tjejorna för mig själv hela kvällen ;)

Nova ska sova om en liten stund sen ska jag och Evelina ha mys och se idol :)

Pizza har vi ätit oxå så vi har en riktigt härlig dag ;D haha!

Nu ska jag lägga ut lite bilder och lite från nya lägenheten ;D

 

Dom bästa <3


                                             

Finaste Evelina :)

 

   

Jag och Nova :)

 

Badar Kungen ;)

agda slöar i nya lägenheten ;)

 

Vårat sovrum :)

 

Novas rum :) 

Hallen ;)

 

   

 


             


Av Madelene Strömqvist - 7 september 2010 09:08

Jaa igår vare typ kaos här hemma :P

Handlade en massa nytt till lägenheten, men än har man ju inte handlat saker klart :P haha! Sen packa upp allt de och sen så vidare till gamla lägenheten, packa ur saker ur den o sen tillbaka till nya o lasta in!

Börja med maten o jaa allt hände samtidigt :P

Så när vi åt var jag helt seg, tippade ut Novas glas och en massa ;P haha!

Jaa de var helt sjukt. Sen fick jag ett berg med disk efter tacosen, enda nackdelen med tacos att de blir så förbannat mkt disk, plus att jag tog och bakade chokladmuffins medans Nova gick ut och lekte med grannbarnen :)

Hade ytterdörren öppen så jag kunde se dom, och Agda lås på sin plats i sovrummet och myste på med sitt nya ben ;) Hjärtat åkte iväg och kollade på Evelinas fotbollsmatch, jag ville oxå med men jag skulle ju tapetsera så de sög :/ Men men de var bara att sätta sig ute o mysa i solen med kissekatterna tills att Linda kom så vi kunde bra igång, men hon hjälpte mig lite på dom två första våderna sen gav hon upp :P haha!

Pär kom hem och sen kom Danne och Evelina med :) Nova blev glad att Evelina kom och dom tyckte nog båda att Evelina skulle stanna kvar ;) Sötnosar!

Tvrummet blev klart igår så nu återstår bara köket sen har man ett helt nytt hem ;) På torsdag ska Nova sova hos Malin o Jocke :) Hon längtar redan sötan min ;) Då åker vi till Mora för att sen åka hem på fredagen igen ;P Snabb visit blire ;P På hemvägen kanske det blir Ikea en sväng :) Får se hur de hinns med hjärtat ska ju iväg och jaga till helgen med så ;P Då blire till att sova ensam, för lillan sover ju på sitt nya rum nu :P Men jag ska passa på att umgås med min moster som nog kommer hem till helgen o sen ska jag städa ur gamla lägenheten :) Så allt blir klart! Nu blire till att plugga nå timmar, sen dammsuga lite och skura i sovrummet och tvrummet :) Man vill ju att de ska vara fint hemma ;) Men först lyssna på massa musik! Ska hinna lyssna på We Fall - Nomy,   Hold yout head up high - Nomy,   Slipkot - Snuff,   Promise me - DBA,   Double Nature - Mustasch, och sen en massa fler låtar !

Nu blire till o sätta igång så jag hinner plugga :P

tjing!

 

  

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards