Alla inlägg den 4 september 2010

Av Madelene Strömqvist - 4 september 2010 17:36

Idag är en riktig slödag, jag och Nova är riktiga tröttfisar :P

Nova låtsasgrinar en massa men jag tycker mest hon är söt då :P haha :)

Sjukhuset igår gick vell sådär, dom vet inte varför systan växt så jag kommer få göra mammografi för att utesluta att de blivit nå knas.

Men men man ska ju inte gå runt o tänka på sånt så vi väntar o ser vad som händer och fötter.

Nu står Nova och "färgar" mitt hår, hon tänker ju bli hårfrissa hon ;)

Hon hade de jättemysigt hos mamma o pappa igår :)

Och vi hade så sjukt trevligt och kul hos Lars igår ;)

Så sjukt gott med kräftor och allt därtill ;)

Bastu och badning blev de med, det var rätt skönt men idag är jag förkyld ist :P haha! Inte konstigt när de var minusgrader ute igår o inte mer än 12 grader i vattnet :P

åhhhhh vilken busunge man har!! Kollar vad hon gör när hon färgar mitt hår då står hon och he blomjord i håre på mig :P hahahaha!

Sötfisan :D

Veronica väckte förresten mig o Pär 9 imorse ;P Vilken stil alltså!  :P

Men vi hade mkt att surra om ;) Like everytime!

Sen låg vi kvar i sängen till kl kvart över tio :P slö eller vad ;)

Sen har Linda och Jocke tapetserat idag :) Så nu är Hallen, Novas rum och Sovrummet klart :D Längtar tills vi får flytta in!

Nee nu ska jag roa Nova. Hejdå!

Ovido - Quiz & Flashcards