Direktlänk till inlägg 17 september 2010

Hello!

Av Madelene Strömqvist - 17 september 2010 15:50

Igår kom min älskling hem :D Åhh vad glad jag o Novin blev då :)

Kändes så underbart att äntligen få träffa han igen som vi längtat ;)

Nova hade myspys med han hela kvällen och skulle sitta i knäet och ligga brevid han hela tiden. sötnosan :)

Sen gick vi och la henne så när hon somnat klev vi upp och såg Idol :)

Kl kvart i tio tror jag vi låg i sängen även vi ;P haha!

Pratade med Veterinären igår med, Agda kommer att få somna in på onsdag :( Men de är de bästa för henne. Men sjukt jobbigt! Igår var första kvällen på 4 dagar som jag inte grina..!

Imorse blev de upp tidigt, eller jaa Pär klev ju upp mitt i natten typ för att åka iväg o jaga, men jag o Nova tidigt på morgonen för att hon skulle iväg på dagis och jag iväg till härnösand på förhandligarna.

Sen kom Linda och jag fick ett sms av hjärtat där han sa att han kommer hem ikväll med och blir hemma varje kväll sen ;) Tro om han hade en Madelene som  var glad då ;) Och Linda frågade Nova om dom två skulle ha fredagsmys men hon kunde inte för hon skulle ha de med Pär sa hon ;) Hon är ju för go :D

Efter förhandlingarna for vi till Sundsvall, Jag, Pappa o Linda ;) Vi åt på Mcdonals och sen gick vi o köpte en tvbänk åt Malin. Jag och Linda dog av skratt åt pappa som for runt och åkte på kundvagnarna inne på Ikea ;P hahaha! De är en syn man ALDRIG kommer att glömma ;P

Ikväll blir de surströmming hos mam o pap :) de ska bli gött!

Nee nu orkar jag inte skriva mer.. hejdå!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madelene Strömqvist - 26 juni 2013 18:54

Finns ingen som älskar dig så som jag gör <3 Älskade Nova ;) <3   ...

Av Madelene Strömqvist - 10 juni 2013 11:02

Finns så himla många som är ego på olika vis! Så nu är jag ego med massa egopics! Yeah! ...

Av Madelene Strömqvist - 8 juni 2013 11:04

Bara massa bilder!

Av Madelene Strömqvist - 15 maj 2013 19:36

Igår tog vi vårt pick och pack och åkte med Malin och barnen på badhuset :) vi hade så mysigt ...

Av Madelene Strömqvist - 14 maj 2013 11:07

Sitter och känner en sån enorm lycka över mina helt fantastiska barn, dom är så fina och underbara ;) När jag säger att jag älskar er så är det inte av vana eller för att föra ett samtal, de är för att ni är det bästa som någonsin hänt mig ...

Ovido - Quiz & Flashcards