Direktlänk till inlägg 15 september 2010

Bra och dålig dag!

Av Madelene Strömqvist - 15 september 2010 21:42

Klarade teoriprovet idag , så nu är halva körkortet klart ;)

Känns så sjukt skönt att jag klarade det :) Trodde fan inte de ;P

Men nu är de fixat och bara uppkörningen kvar ;)

Dagen rullade på bra tills jag kom hem, Agda fick en allergichock igen ;(

Halva huvudet svällde upp och hon fick som bubbler under huden.

Jag blev helt förstörd! Pratade med djurkliniken och dom ska ringa upp imorgon för att vi måste boka tid för avlivning :'(

Känns så sjukt jävla tungt :'( Hon är ju min lilla ängel, mitt barn som jag varit med sen födseln, som jag döpt själv i stamtavlan och pratat dagligen med uppfödaren om hur hon mår och växer tills jag hämtade henne :(

Nu kommer jag inte få ha kvar min älskade prinsessa något mer!

Fyfan de här är verkligen de sista jag önskat mig i hela mitt liv.

Tårarna strömmar nerför kinderna på mig och jag önskar av hela mitt hjärta att dehär bara är en jävla mardröm som jag kunde vakna upp ifrån :'(

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madelene Strömqvist - 26 juni 2013 18:54

Finns ingen som älskar dig så som jag gör <3 Älskade Nova ;) <3   ...

Av Madelene Strömqvist - 10 juni 2013 11:02

Finns så himla många som är ego på olika vis! Så nu är jag ego med massa egopics! Yeah! ...

Av Madelene Strömqvist - 8 juni 2013 11:04

Bara massa bilder!

Av Madelene Strömqvist - 15 maj 2013 19:36

Igår tog vi vårt pick och pack och åkte med Malin och barnen på badhuset :) vi hade så mysigt ...

Av Madelene Strömqvist - 14 maj 2013 11:07

Sitter och känner en sån enorm lycka över mina helt fantastiska barn, dom är så fina och underbara ;) När jag säger att jag älskar er så är det inte av vana eller för att föra ett samtal, de är för att ni är det bästa som någonsin hänt mig ...

Ovido - Quiz & Flashcards