Direktlänk till inlägg 14 september 2010

trött och plugg.!

Av Madelene Strömqvist - 14 september 2010 10:11

Jaa jag gick ju och la mig i skaplig tid för att vara själv igår. Men har inte sovit bra för de :/ Brukar aldrig vilja somna då, men igår gick det bra. Kan ju varit för att hjärtat ringde och fick mig lugn och sluta grina för ett tag iaf! Tack älskling <3

Han är verkligen helt underbar, finns ingen som är som han :) Och jag är verkligen den lyckligaste i världen som har honom ;) Gud vad jag älskar dig Pär!

Idag vaknade jag vid halvsju, sen ringde hjärtat så vi surrade :) Jag sa jag var säker på att han skulle få skjuta en älg för han var så säker på att han inte skulle få göra de för han sa de inte kom nå älg på de passet, fick sedan en bild av honom att han skjutit och ville jag skulle ringa :P Så jag ringde och fick då veta att jag haft rätt ;D Yeah de kändes bra!

Har haft Elvira sen kl halv 9 imorse så vi ska snart ta och göra lunch åt henne. Nova ska oxå få lunch ;) Sen ska Elvira sussa en sväng, jag plugga lite mer sen ska jag börja med middagen vid 3 :)

Bye!

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madelene Strömqvist - 26 juni 2013 18:54

Finns ingen som älskar dig så som jag gör <3 Älskade Nova ;) <3   ...

Av Madelene Strömqvist - 10 juni 2013 11:02

Finns så himla många som är ego på olika vis! Så nu är jag ego med massa egopics! Yeah! ...

Av Madelene Strömqvist - 8 juni 2013 11:04

Bara massa bilder!

Av Madelene Strömqvist - 15 maj 2013 19:36

Igår tog vi vårt pick och pack och åkte med Malin och barnen på badhuset :) vi hade så mysigt ...

Av Madelene Strömqvist - 14 maj 2013 11:07

Sitter och känner en sån enorm lycka över mina helt fantastiska barn, dom är så fina och underbara ;) När jag säger att jag älskar er så är det inte av vana eller för att föra ett samtal, de är för att ni är det bästa som någonsin hänt mig ...

Ovido - Quiz & Flashcards